هروویه میلیچ: دلم برای بازی‌های فوتبال تنگ شده است؛ انتخاب استقلال برای من یک چالش جدید بود

هروویه میلیچ

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال گفت: انتخاب استقلال یک چالش جدید بود که با مشورت با استراماچونی به آن پاسخ مثبت دادم و خوشحالم که این فضا را تجربه کردم.

به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع چپ تیم فوتبال استقلال در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری میزان پیرامون حضورش در ایران و اتفاقاتی که در فوتبالش رخ داده توضیحاتی را ارائه کرد، که در ادامه می خوانید:

   

* شیوع کرونا مرا هم خانه نشین کرد

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه هستم و بیشتر وقتم را در کنار خانواده‌ام سپری می‌کنم.

* دلم برای بازی‌های فوتبال تنگ شده است

دلم برای بازی‌های فوتبال تنگ شده اما در حال حاضر حفظ سلامتی از هر چیز دیگری مهم‌‌تر است. امیدوارم شرایط به حالت عادی بازگردد. اگر چه برای بازیکن حرفه‌ای دوری از تمرینات و مسابقات خیلی سخت است.

* انتخاب استقلال برای من یک چالش جدید بود

من بازیکن حرفه‌ای هستم. استراماچونی برای حضورم در استقلال تماس گرفت و صحبت کرد. از طرفی انتخاب استقلال برای من یک چالش جدید بود و دوست داشتم این چالش را تجربه کنم.

* در تمامی باشگاه‌های قبلی‌ام، هواداران عاشق من بوده‌اند

در تمامی باشگاه‌های قبلی‌ام، هواداران عاشق من بوده‌اند و من هم همیشه سعی کرده‌ام تا بهترین بازی‌هایم را برای آنها به نمایش بگذارم تا از من و نتایج تیم راضی باشند. هواداران هم این مسائل را می‌ببینند و به رسمیت می‌شناسند و بابت این کارها قدردان هستند. من می‌دانم که شور و شوق هواداری به چه معناست و این شور و شوق در فوتبال و باشگاه چطور است.

 اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

دیاباته و میلیچ تاکید کردند/ ایران مشکل امنیتی ندارد؛ عدم میزبانی استقلال به ضرر AFC است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش سرپرست استقلال به قهرمان اعلام کردن پرسپولیس

س آوریل 14 , 2020
به گزارش مشرق، سعید رمضانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در روزهای قرنطینه، اظهار داشت: بازیکنان به صورت آنلاین با کادر فنی در ارتباط هستند و انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. احمد سعادتمند نیز به عنوان مدیرعامل تلاش می‌کند مشکلات را حل کند.&nbs...