پرسپولیس در دربی حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم روند خوبی را پشت سر می‌گذارد و باید تلاش کند که این روند خوبش ادامه داشته باشد حجازی که پیش از دربی در تمرین استقلال حضور یافته بود از انگیزه بالای بازیکنان برای قهرمانی لیگ صحبت می‌کند.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم استقلال شرایط خوبی دارد آنها توانستند مقابل الشرطه عراق بازی خوبی را به نمایش بگذارند و اگر بدشانس نبودند می‌توانستند پیروزی را کسب کنند. امیدوارم که بتوانند در گام دوم مقابل الاهلی عربستان پیروز شوند.

نظرتان در خصوص مصدومیت قائدی چیست؟

قائدی توانسته در این چند وقت اخیر بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و حتی کاندیدای حضور در تیم ملی نیز باشد. امیدوارم که مصدومیتش زیاد جدی نباشد زیرا که قائدی در این مدت حتی شانس آقای گلی نیز دارد و اگر همین روند خوبش را ادامه دهد حتما می‌تواند لژیونر نیز شود.

از عملکرد مجیدی در این مدت راضی بودید؟

پیش از دربی در تمرینات استقلال حضور یافتم و شرایط این تیم را خوب دیدم بازیکنان با انگیزه بالایی تمرین می‌کردند و نکته‌ای که برایم خیلی جالب بود این بود که بازیکنان بسیار رابطه خوبی با فرهاد داشتند و به نوعی او را قبول کرده‌اند. این مساله خودش یک نکته مثبت است امیدوارم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد نباید فراموش کنیم که استقلال دو بازی خوب را در پلی اف لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت پشت سر گذاشت و در دربی هم تا آخرین لحظات پیش بود.

بیشتر بخوانید:

توافق سرمربی رقیب استقلال برای فسخ قرارداد

در خصوص دربی صحبت کردید ارزیابی‌تان از آن بازی چیست؟

استقلال اگر بدشانس نبود می‌توانست برنده از زمین خارج شود پرسپولیس هیچ حرفی برای گفتن نداشت و دیدید که دو بار هم استقلال از حریف پیشی گرفت امیدوارم که  داوری در آن بازی اشتباه نکرده باشد زیرا اکثر کارشناسان معتقدند که گل دوم پرسپولیس افساید بوده است

فکر می‌کنید استقلال بتواند مدعی لیگ برتر باشد؟

اگر بتوانند در بازی‌های باقی مانده امتیازات لازم را جمع آوری کنند کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود آبی‌پوشان شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و مهمترین مساله این است که این روند خوب ادامه داشته باشد. البته تیم‌های خوبی امسال در لیگ برتر ایران حضور دارند. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داوران دیدار الاهلی - استقلال مشخص شد

ش فوریه 15 , 2020
به گزارش مشرق، بازی دو تیم الاهلی عربستان و استقلال از گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز دوشنبه 28 بهمن‌ماه از ساعت 19 در کویت برگزار می‌شود و با اعلام AFC داورانی از کره جنوبی قضاوت این بازی را بر عهده دارند.اسامی تیم داوری به شرح زیر است...