بلیط فروشی دستی بازی استقلال در جام حذفی

به گزارش مشرق، این در حالی است که سازمان لیگ برتر در فصل جاری قانونی وضع کرده بود که در هیچ یک از بازی های لیگ برتر نباید بلیط بازی به صورت دستی عرضه شود. اما از آنجایی که گل ریحان میزبان بازی استقلال، تیم دسته اولی بشمار می رود اجازه پیدا کرده برای برگزاری بازی با استقلال در استادیوم انقلاب کرج به صورت دستی بلیط بازی را عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

چرا استقبال از بازی‌های لیگ برتر کم شده؟

سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات در این باره به برنامه تهران ورزشی می گوید:« تمام اصرار ما این بود که تیم‌های لیگ برتری به سامانه بلیت فروشی الکترونیکی مجهز شوند و بعد از آن به سراغ لیگ یک برویم و می‌دانم که گل ریحان در این مورد اقداماتی را انجام داده و حتی قرارداد گیت‌ها را هم بسته است. اما قرعه‌ای که در این مرحله افتاد فرصت نبود و برای این بازی طبق روال گذشته بلیت فروشی می‌شود. فعلا مشکلی نیست و آنطور که من اطلاع دارم بلیت‌ها به تعداد کافی چاپ شده است.»

بازی گل ریحان – استقلال تهران امروز ساعت 18:15 در استادیوم انقلاب کرج برگزار می شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله 1/16 جام حذفی/ حواشی پیش از دیدار گل ریحان و استقلال: ممانعت از ورود تجهیزات پزشکی استقلال!

د سپتامبر 30 , 2019
مسئولان ورزشگاه انقلاب کرج از ورود خودروی خبرنگاران و همچنین اتومبیلی که تجهیزات پزشکی استقلال را حمل می‌کرد، به داخل این مجموعه ممانعت به عمل آوردند. به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های گل ریحان البرز و استقلال تهران در ساعت 18:15 ...