برهانی: استقلال شرایط خوبی دارد

به گزارش مشرق، آرش برهانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در مورد مراسم یاد بود مرحوم حجازی گفت: از همه دوستان عزیز که به فکر پیشکسوت‌های عزیزمان بودند و هستند، تشکر می‌کنم.

او در مورد شرایط استقلال افزود: استقلال شرایط خوبی دارد و هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم یک تیم و کادر فنی بسیار خوب را داشته باشیم و در حال حاضر شرایط خوبی قبل از دربی داریم.

بیشتر بخوانید:

عملکرد مهاجمان استقلال در ۳ دربی آخر

او در ادامه در مورد حضور نادری در دربی گفت: نمی دانم باید پزشکان تیم تشخیص دهند.

برهانی در مورد اینکه بازیکنان استقلال در طول مسابقه به یکدیگر پاس نمی‌دهند افزود: این صحبت‌ها وجود نداشته است و از روز اول شرایط خوب پیش رفت، ناهماهنگی‌هایی وجود داشت، ولی در مورد پاس ندادن بازیکنان به یکدیگر نبود.

او در مورد مسابقه دربی روز دوشنبه گفت: امیدوارم که بتوانیم دربی را ببریم. بچه‌ها امسال شرایط خوبی دارند و حتی می‌توانند به تیم بزرگسالان مان کمک کنند. ان شاالله که بتوانیم دربی خوبی را پشت سر بگذاریم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نباید برای تیم صدر جدول لیگ حاشیه ایجاد کرد

پ ژانویه 7 , 2021
به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران، اظهار داشت: هدف این بود که از افراد درگذشته مثل ناصر حجازی، منصور پورحیدری و کاشانی یاد شود. دور همدیگر جمع شدیم و از حال یکدیگر اطلاع پیدا کر...