نباید برای تیم صدر جدول لیگ حاشیه ایجاد کرد

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران، اظهار داشت: هدف این بود که از افراد درگذشته مثل ناصر حجازی، منصور پورحیدری و کاشانی یاد شود. دور همدیگر جمع شدیم و از حال یکدیگر اطلاع پیدا کردیم. این بازی‌ها خوب است و برای درگذشتگان فاتحه‌ای خوانده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عملکرد مهاجمان استقلال در ۳ دربی آخر

او در خصوص شرایط استقلال، عنوان کرد: امسال به نظر من استقلال نسبت به فصل‌های گذشته نتایج خوبی گرفته و در حال حاضر صدرنشین است. شرایط این تیم طوری بوده که مصدوم و محروم زیاد داشته باشیم. به همین دلیل استقلال نفراتی که بتوانند فوتبال زیبا بازی کنند را در اختیار نداشت. برای بازی دربی مصدومان و محرومان رسیده اند و امیدوارم بازی خوبی باشد.

اکبرپور در ادامه بیان کرد: اگر انتقادات سازنده باشد، خوب است، اما نباید برای تیم صدر جدول حاشیه ایجاد کرد. اکنون فوتبال نتیجه گرا است. به تیمی که قهرمان شده نمی‌گویند چگونه بازی کردید؟ فقط قهرمانی باقی می‌ماند. هواداران امسال قهرمانی می‌خواهند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که استقلال پیروز بازی باشد.

او ادامه داد: پیش بینی انجام نمی‌دهم. دربی، بازی خاصی است. بازی دربی ربطی به صدر و ته جدول ندارد. همه از تماشاگران گرفته تا بازیکنان خودشان را برای این مسابقه آماده می‌کنند. اگر تیم‌ها از موقعیت‌ها بهترین استفاده را ببرند برنده خواهند شد. امیدوارم استقلال برنده شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قربانی: استقلال ظرفیت پیروزی در دربی را دارد

پ ژانویه 7 , 2021
به گزارش مشرق، پیروز قربانی سابقه گلزنی در دربی را دارد و معتقد است استقلال پتانسیل پیروزی در این دیدار را دارد. مدافع و کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال گفت: من به عنوان یک استقلالی از صمیم قلب خواهان پیروزی تیمم هستم و در شرایط موجود این تیم ظ...