با عابدزاده زندگی کرده‌ام و می‌گویم استقلالی است

به گزارش مشرق، استقلال این روزها با سوژه‌های بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. از مشکلات برای جذب بازیکنان جدید گرفته تا داستان آبی‌پوش شدن احتمالی امیر عابدزاده. همه این موارد را با شاهرخ بیانی در میان گذاشتیم. البته صبح یک‌شنبه یک اتفاق عجیب هم در مقابل باشگاه استقلال به وقوع پیوست که آن‌هم کاملا مرتبط با شاهرخ بیانی بود...

در جریان ماجرای تجمع روز یک‌شنبه هستید؟ ظاهرا داود حق‌دوست را با شما اشتباه گرفته بودند و گروهی از هواداران فکر کردند شاهرخ بیانی هم به تجمع آن‌ها پیوسته است!

نه آقا من در تجمع نبودم و اساسا این کارها را هم درست نمی‌دانم. تجمعات و تظاهرات مقابل درب باشگاه یا سازمان ورزش موجب می‌شود تیم دیرتر بسته شود. هر چقدر فضا آرام‌تر باشد مشکلات راحت‌تر حل و فصل می‌شود. الان باید از مدیران استقلال پرسید چرا قایدی و محبی رفتند؟ چرا سند جعلی ارائه شد؟ اگر سند قرارداد محبی جعلی بوده باید با فرد متخلف برخورد شود و اگر این قضیه صحت ندارد باز هم باید پیرامون آن شفاف‌سازی شود. آقایان فقط مشکلات مالی استقلال را بیشتر می‌کنند و مرتب هم مدعی می‌شوند که استقلالی هستند! اگر شما استقلالی هستید چطور این همه به استقلال ضربه مالی وارد کردید؟

به نظرتان مشکلات استقلال چگونه حل می‌شود؟

استقلال فقط یک مشکل دارد؛ مشکل استقلال فقط و فقط پول است و بس. باور کنید نه من پیشکسوت و نه طرفداران نمی‌دانند چه کسی در این رابطه راست می‌گوید و چه کسی دروغ! واقعیت این است که دلال‌ها الان روی امور فوتبال ایران سوار شده‌اند. بعضی از این دلال‌ها با گروهی از مدیران عامل و سرمربیان پشت پرده توافق می‌کنند. یک دلال را می‌بینید که ۴۰ بازیکن زیر دست او قرار دارد. رقابت‌های لیگ برتر هر فصل انجام می‌شود اما در واقع تیم‌ها قهرمان نمی‌شوند بلکه دلال‌ها هر فصل فاتح این مسابقات می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

مقصد احتمالی امیرعابدزاده از زبان خبرنگار اسپانیایی

اگر استقلال پول هم داشته باشد حالا دیگر بازیکنی نمانده که بخرد!

خوب آقا مگه بقیه تیم‌ها چه کار می‌کنند؟ مگه فقط استقلال و پرسپولیس باید قهرمان شوند؟ مگر سپاهان که فصل قبل این همه هزینه کرد جام آورد؟ مگر خود استقلال جام آورد؟ شما تفاوت فوتبال هوادار با استقلال را در فصل گذشته ببینید تفاوت بودجه این دو تیم را هم ببینید. متاسفانه استقلال به نوعی ثبات مدیریت هم ندارد. الان آقای درویش می‌گوید به تیم خودم افتخار می‌کنم خب طبیعی است چون همه چیز روی روال است و پرسپولیس از این بابت مشکلی ندارد اما استقلال مرتب در حال عوض کردن سرمربی و مدیر بوده است.

برسیم به شایعه استقلالی شدن امیر عابدزاده. یک عده از هواداران استقلال می‌گویند با توجه به ماجراهای پدرش بهتر است او به استقلال نیاید.

نیاید؟ برای چه این بچه نباید بیاید؟ چرا امیر عابدزاده آبی‌پوش نشود؟ او با پرسپولیس قرارداد رسمی نداشته از طرف دیگر مانند گذشته نیست و خودمان می‌دانیم خیلی‌ها استقلالی بودند اما پیراهن پرسپولیس را بر تن کردند. گروهی هم پرسپولیسی بودند اما به استقلال آمدند. پیوستن به استقلال فرصت خوبی برای امیر است تا جایگاه خود در تیم ملی را ارتقا ببخشد. اصلا بازیکنان را با ملاک این‌که پدرش استقلالی یا پرسپولیسی بوده قضاوت نکنیم و اجازه بدهیم آن‌ها در فضای آرامی فوتبال بازی کنند. در مورد خود احمدرضا عابدزاده هم باید بگویم به عنوان کسی که سال‌ها با او در تیم ملی و استقلال زندگی کردم، احمدرضا را یک استقلالی می‌دانم؛ او در استقلال به افتخاراتی رسید که در پرسپولیس موفق به تکرار آن‌ها نشد. افتخاراتی مانند قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا. حالا مسائلی پیش آمد که احمدرضا به پرسپولیس رفت اما همان‌طور که گفتم من همچنان او را استقلالی می‌دانم

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افشای رقم قرارداد بازیکنان استقلال؛ آبی‌ها گران‌تر از پرسپولیسی‌ها، حسینی گران‌تر از بیرانوند +سند

د جولای 17 , 2023
به گزارش مشرق، روز گذشته از قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس رونمایی شد و امروز به سراغ قرارداد مربیان و بازیکنان استقلال رفته ایم. در قرارداد بازیکنان و مربیان استقلال خلاف پرسپولیسی‌ها، مدت زمان قرارداد و دریافتی آن‌ها در فصل گذشته و فصول بعدی م...