حجت کریمی و فرار رو به جلو در پاسخ به صحبت‌های حیدری/ آقای کریمی هر کس جای شما بود با سر برای عقد قرارداد با ابراهیمی می‌رفت!

حجت کریمی

سرپرست مدیرعاملی اخراجی باشگاه استقلال(تاج) به پیشکسوت ارزنده این باشگاه تهمت زد.

 به گزارش استقلال نیوز، خسرو حیدری پیشکسوت و کمک مربی فصل قبل  تیم فوتبال استقلال(تاج) که امروز مهمان برنامه وررش و مردم شبکه یک بود در بخشی از صحبت‌هایش عنوان کرد به حجت کریمی پیشنهاد داد که با امید ابراهیمی جهت پیوستن به استقلال مذاکره کند اما سرپرست مدیرعاملی اخراجی این باشگاه اصلا به این موضوع واکنشی نشان نداد و گویی اصلا امید ابراهیمی را نشناخت.

   

این صحبت‌ها بلافاصله واکنش حجت کریمی را در پی داشت و او همانند دیگر مدیران سیاسی کشور که در چنین موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند برای مبرا کردن خود از اشتباهات اتهامی به کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال وارد کرد و گفت:

حیدری چندین بار دنبال برگزاری جلسه با من بود و درخواست کرد که او تیم امسال استقلال را ببندد! به ایشان گفتم در جایگاهی نیستید که تیم ببندید!

وقتی هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است، چه دلیلی دارد ما بازیکن بگیریم؟ هر مربی ایده‌هایی دارد و خودش باید تصمیم بگیرد چه بازیکنانی جذب شوند.

حیدری گفت باجناقش امید ابراهیمی می‌‌خواهد به استقلال بیاید و از من برای حضور در منزلش دعوت کرد تا با ایشان جلسه‌ای داشته باشم. از این کار حیدری ناراحت شدم که چطور به خودش اجازه داده که مرا به منزلش دعوت کند تا باجناقش را ببینم!

به گزارش استقلال نیوز، آقای حجت کریمی مشکل این است که جنابعالی فهم و درکی از فوتبال نداری. شما نمی‌دانی امید ابراهیمی از آن دست هافبک‌هایی است که هر مربی‌ای در ایران آرزوی داشتنش را دارد.

به هر حال سیاست کلان حکومت این است که استقلال روز خوش نبیند وگرنه امثال جنابعالی از ۱۰۰فرسخی این باشگاه هم نباید رد می‌شدی چه برسد به اینکه روی صندلی مدیریت باشگاه بنشینی.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

از هیچ مدیری کمتر از قهرمانی نخواهید؛ به بازیکنی که در سطح تیم نیست، باید گفت «خداحافظ»

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال قید این دو بازیکن را می‌زند؟

ج جولای 21 , 2023
به گزارش مشرق، استقلال با کمبود بازیکن روبرو است اما با این حال در برابر خواسته‌های مالی سعید مهری و عارف غلامی مقاومت کرده است و هیچ ابایی از – از دست دادن این دو بازیکن ندارد. با اینکه از نظر بازیکن در مضیقه است. سعید مهری قرارداد خود را فسخ کرد...