با اعلام کارشناسان داوری/ گل استقلال پرپر شد؛ مهندسی لیگ تا کجا؟!

کارشناس داوری

استقلال تهران در بازی مقابل ذوی آهن اصفهان از هفته پنجم لیگ برتر در حالی که می توانست اولین سه امتیاز این فصل را کسب کند با اشتباه کمک داور به تساوی رضایت داد.

به گزارش استقلال نیوز؛ در فصل جدید لیگ برتر، استقلال تهران در هفته های متعدد با اشتباه داوری امتیاز بازی را از دست می دهد تا فدراسیون فوتبال به مراد دل خود برسد.

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس، در خصوص داوری دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

بیژن حیدری داور مسابقه قضاوت خیلی خوبی انجام داد و هیچ مشکل خاصی برای این بازی نداشت. تمام تصمیمات او درست بود و کارت‌های زرت و قرمزی هم که نشان داد کاملاً قانونی بود.

تنها اشکالی که در فوتبال ما دیده می‌شود بازیکنان و مربیان مدام به داور معترض می‌شوند و تمرکز داور را برهم می‌زنند در بازی پرسپولیس و سپاهان و ذوب‌آهن و استقلال این مسئله کاملاً مشهود بود.

اتفاق مهم داوری این بازی گل دوم ذوب‌آهن بود. زمانی که بازیکن ذوب‌آهن سر زد شاهد تجمع مهاجمان ذوب‌آهن مقابل دروازه استقلال بودیم که یکی از این مهاجمان با مدافع آخر استقلال در شرایط مساوی قرار داشت و همین مسئله تمرکز کمک داور را گرفت. در حالیکه توپ به بازیکنی رسید که در شرایط آفساید قرار داشت و حتماً باید کمک داور پرچم آفساید خود را بالا می‌برد. گل دوم ذوب‌آهن در شرایط آفساید به ثمر رسید.

کارت قرمزی که به سرمربی استقلال نشان داده شد کاملاً قانونی و درست بود.

به گزارش استقلال نیوز؛ هواداران استقلال به خوبی بخاطر دارند که در سالهای گذشته با کوچک ترین اشتباه داوران علیه تیم پرسپولیس، وزارت ورزش به صورت علنی واکنش نشان داده است.

آیا در حالی که استقلال تهران بدترین سوت ها را در این فصل توسط داوران لیگ تجربه کرده! وزارت ورزش بازهم واکنشی نشان خواهد داد؟

واکنش وزارت ورزش در اشتباهات داوری به ضرر تیم پرسپولیس را در ادامه مشاهده می کنید:

وزارت ورزش

وزارت ورزش 

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ استقلال زخم خورده از وزارت، اسیر طلسم مثبت 90 و ناداوری مقابل ذوب آهن!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته پنجم لیگ برتر/ آندره آ استراماچونی: باید منطقی و عاقلانه بازی کنیم؛ برای داوری تاسف  می خورم

پ سپتامبر 26 , 2019
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با ذوب آهن گفت: فکر می کنم تیمم پیشرفت کرده است این را در مقایسه با بازی های قبل می گویم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم.  به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استق...