در پشت پرده استقلال چه خبر است؟/ آقای وزیر! مردم رسیدگی جدی می خواهند

به گزارش مشرق، شاید باید به ریشه ماجرا برگشت که شکایت باشگاه شاهین بوشهر درباره جعل و اتفاقاتی در حاشیه یک پرونده که به مدیرعامل فعلی باشگاه منسوب بود، نامشخص و مکتوم ماند. فدراسیون و ارکان قضایی اش در این باره هیچ اطلاع رسانی دقیقی نداشتند تا این بهام باقی بماند که واقعیت چیست که در پایان هم، فیفا دستوری داد که دلالت بر وقوعش داشت. اما هیچ وقت جزئیات ماجرا مشخص نشد تا افکار عمومی در جریان باشد که داستان چیست و انتهایش هم چه بوده!

گذشت تا به یک باره خبری مبنی بر جعل نامه و امضای دبیرکل فدراسیون توسط باشگاه استقلال به مدیرعاملی علی خطیر منتشر شد! در بهت همگان شاهد بودیم که سخنانی گفت و از مهدی تاج رئیس فدراسیون هم هزینه کرد اما به نظر می رسید این بار ماجرا به گونه ای دیگر است. کمیته اخلاق فدراسیون به سرعت وارد شد و حتی دستور موقتی مبنی بر تعلیق یکی از معاونان باشگاه صادر کرد!

در پشت پرده استقلال چه خبر است؟/ آقای وزیر! مردم رسیدگی جدی می خواهند

اما این پایان ماجرا نبود. هنوز چند روزی نگذشته بود که خبری مبنی بر شکایت یکی از اعضای هیات مدیره درباره جعل امضا و اثر انگشتش توسط مدیرعامل و یکی دیگر از اعضای هیات مدیره منتشر شد! این را می توان ضربه ای نهایی دانست که این ابهام ویژه ایجاد شود که پشت پرده این باشگاه چه خبر است؟ چه اتفاقاتی در حال روی دادن است که در چند روز، دو خبر جعل منتشر شده؟

در این مقطع بود که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان هم وارد شد و به حراست این تشکیلات دستور داد که بررسی فوری صورت گرفته و با خاطیان برخوردی جدی شود. در واقع، فشار افکار عمومی زیر انتشار این اخبار و انفعال نهادهای قضایی فوتبال باعث شد تا وزیر ورزش چنین دستور مهمی صادر کند اما انتظار می رود که یک بررسی جدی صورت گیرد و ابعاد ماجرا نیز اعلام شود. تداوم این اتفاقات، نارضایتی و ناامیدی گسترده افکار عمومی را در پی دارد چرا که هواداران آبی نمی دانند چه خبر است و هواداران قرمز هم بدگمان شده و ادبیات نامناسبی در حال شکل گیری است. به نظر می رسد وزارت ورزش می تواند با بررسی پرونده و اطلاع رسانی دقیق درباره خاطیان، افکار عمویم را اقناع کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله سپاهان به رکورد استقلال

ش دسامبر 23 , 2023
به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان یکی از بهترین عملکردهای خود را در چند سال اخیر در فصل بیست و سوم به نمایش گذاشته است. این تیم که دارای مهاجمان پرشماری است توانسته در ۱۲ بازی، ۳۲ گل وارد دروازه حریفان خود کند و بهترین عملکرد را در این زمینه داشته اس...