بازیکن مصری شاگرد نکونام می‌شود؟

به گزارش مشرق، در حالی‌که طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های متفاوتی درباره خریدهای خارجی تیم فوتبال استقلال شنیده می‌شود و گزینه‌های مختلفی برای حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت مطرح می‌شوند، اما همچنان خبری از رونمایی از این خریدها نیست.

طی روزهای گذشته بود که باشگاه استقلال به صورت رسمی از مذاکره با ۲ بازیکن خارجی به منظور حضور در جمع شاگردان نکونام خبر داد که بلافاصله اسامی بازیکنانی مانند روبرتو تورس اسپانیایی و گوستاوو بلانکوی آرژانتینی مطرح شد.

اما این تمام ماجرا نبود و بعد از چند روز گزینه‌های جدیدی روی میز قرار گرفتند معادلات جذب بازیکن خارجی استقلال پیچیده‌تر شود.

جدیدترین گزینه‌ای که به استقلال لینک شده است عمرو ورده مصری است، بازیکنی که از قضا طی روزهای اخیر قراردادش را باشگاه مراکشی فسخ کرده و به نوعی بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال مصر که به تازگی با باشگاه راجا کازابلانکای مراکش قراردادی را امضا کرده بود، پس از کش و قوس فراوان بر اساس اعلام رسانه‌های مصری و مراکشی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

وب‌سایت ترانسفر مرکاتو در همین خصوص، نوشت: باشگاه رجا کازابلانکا پس از بحران اخیر پیش آمده با عمرو ورده، برای فسخ قرارداد با این بازیکن به توافق نهایی رسید. منابع خبری به سایت ترانسفر مرکاتو خبر دادند که به دلیل اختلاف دیدگاه موجود و پس از توافقی دو طرفه، عمرو ورده قرارداد خود را با رجا فسخ کرده است.

مدیریت رجا نیز مبلغی را که این بازیکن بلافاصله پس از امضای قرارداد رسمی خود در ۱۰ روز پیش دریافت کرده بود، از ورده پس گرفت. مسئولان باشگاه معتقد بودند که بهترین تصمیم در این بحران، فسخ قرارداد با وینگر مصری است تا در آینده نزدیک روی ثبات باشگاه تاثیری نداشته باشد.

با این حساب به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد حضور این بازیکن در تهران برای عقد قرارداد با استقلال در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی و پیوستن به ترکیب آبی‌ها باشیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستاره استقلال محروم شد

پ آگوست 24 , 2023
به گزارش مشرق، براساس ابلاغیه کمیته انضباطی فدراسیون، روزبه چشمی به دلیل اظهارات بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان، طبق ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و با صدور دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم استقلال محروم است.به نوشته فدراسیون فوتبال، چشمی باید ظرف ...