محمد نوری: تغییرات مدیریتی استقلال ظاهری است؛ نداشتن مدیرعامل در شان استقلال نیست

محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با رفتن امیرحسین فتحی چیزی عوض نشده و فقط میز مدیریت را به یک مدیر ناکارآمد دیگر داده اند و این تغییرات عملا ظاهری است.

به گزارش استقلال نیوز، اتفاقات و حواشی استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به حدی زیاد بود که موج بزرگی از نارضایتی در هواداران این تیم ایجاد شد و هواداران بارها در ورزشگاه‌ها و یا با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه و وزارت ورزش، نارضایتی شان را از این حواشی ابراز داشته و همه آن را ناشی از سوء مدیریت در این تیم دانستند.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بحث بازگشت استراماچونی و شرایط آبی پوشان در تعطیلات نیم فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تغییرات مدیریتی استقلال ظاهری است

فشاری که هواداران استقلال آوردند باعث شد سرانجام آقای فتحی از مدیرعاملی باشگاه استعفا داده و خلیل زاده سرپرست موقت شود. اما به نظر من این تغییرات ظاهری است و عملاً تغییر خاصی در مدیریت این باشگاه ایجاد نشد.

جای خلیل زاده و فتحی فقط عوض شده است!

در این تیم فقط صندلی‌ها عوض شد تا صدای هواداران بند بیاید. وگرنه آقایان فتحی و خلیل زاده فقط جای خود را با هم عوض کردند و اتفاق دیگری روی نداد.

* نداشتن مدیرعامل در شان استقلال نیست

هنوز باشگاه مدیر عامل ندارد و این در شأن نام بزرگ استقلال نیست. هرچه سریع‌تر باید تکلیف مدیرعامل این باشگاه روشن شده و مدیر جدید مشخص شود. ضمن اینکه به نظر من آقای فتحی باید از هیات مدیره هم جدا شود. مثل مدیران قبلی آقایان افتخاری و افشارزاده که بعد از استعفا از مدیریت خودشان از هیات مدیره هم رفتند.

 * سیاست های اشتباه باشگاه همچنان ادامه دارد

با این شکل سیاست‌های کلان باشگاه تغییری نخواهد کرد و همان سیاست‌هایی که در نیم فصل نخست این همه حاشیه ایجاد کرد و باعث به هم ریختن تیم شد، در نیم فصل دوم نیز بدون تغییر وجود دارد.

 اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: دست استراماچونی روی نیمکت خالی است؛ بازی با سپاهان بهترین آزمون برای آبی پوشان بود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی دوشنبه ۲ دی

د دسامبر 23 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی دوشنبه ۲ دی ...