بازگشت رمضانی به استقلال به چه معنی است؟

به گزارش مشرق، آرمان رمضانی هفته‌ها قبل ازسوی جواد نکونام در لیست خروجی استقلال قرار گرفت و در حالی که با باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد و هم چنین ملحق شدن به تیم جدید توافق کرده بود، با موافقت جواد نکونام بار دیگر به اردوی تیم آبی برگشت.

بازگشت آرمان رمضانی به اردوی تیم آبی به این معنی است که استقلال قید جذب مهاجم خارجی را زده است. در چنین شرایط امیر ارسلان مطهری، آریا برزگر و آرمان رمضانی سه مهاجم استقلال در فصل پیش رو خواهند بود.

جواد نکونام از روز ابتدایی حضور در اردوی تیم استقلال جذب دست کم یک مهاجم خارجی نوک را به باشگاه توصیه کرد و اسم‌های متعددی را در اختیار باشگاه قرار داد اما استقلال به دلیل مسئله مالی آنقدر از جذب مهاجم خارجی طفره رفت که جواد نکونام برای اینکه دستش برای فصل پیش رو خالی نباشد، رای به بازگشت آرمان رمضانی داد.

قرار بود روبرتو تورس هم به اردوی تیم آبی اضافه شود که این اتفاق صورت نگرفت. باشگاه استقلال حتی در بازگرداندن عارف غلامی هم ناموفق نشان داد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نکونام و خطیر درگیر شده‌اند؟

چ آگوست 9 , 2023
یکی از مسائلی که سه‌شنبه شب حول باشگاه استقلال در فضای مجازی مطرح شده و بازتاب‌های گسترده ای داشته، به شایعه درگیری علی خطیر و جواد نکونام برمی‌گردد. بازگشت آرمان رمضانی به استقلال زمینه ساز ایجاد این شایعه شد. در این خصوص گفته می‌شد که جواد نکونا...