نکونام و خطیر درگیر شده‌اند؟

یکی از مسائلی که سه‌شنبه شب حول باشگاه استقلال در فضای مجازی مطرح شده و بازتاب‌های گسترده ای داشته، به شایعه درگیری علی خطیر و جواد نکونام برمی‌گردد. بازگشت آرمان رمضانی به استقلال زمینه ساز ایجاد این شایعه شد.

در این خصوص گفته می‌شد که جواد نکونام از مدیران باشگاه استقلال درخواست جذب دو بازیکن خارجی را داشته، اما وقتی مدیران باشگاه در این خصوص اقدامی نکرده‌اند، او با علی خطیر درگیری لفظی پیدا کرده است.

در چنین شرایطی فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی که با شبکه خبر سیما داشت، بدون آنکه اشاره مستقیمی به شایعه درگیری لفظی نکونام و خطیر داشته باشد، این مسئله را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت رمضانی به استقلال به چه معنی است؟

سمیعی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «متاسفانه مشکلاتی از بیرون به ما تحمیل شده است. آقای نکونام دو بازیکن را می‌خواهند اما مشکل اینجا است که می‌گویند سقف را رعایت کنید. نهادهای نظارتی بارها به ما فشار آوردند و ناراحتی‌مان این است که این سخت گیری‌ها فقط برای استقلال است.»

او ادامه داد: «ما مشکلاتی داریم که از بیرون بر ما تحمیل شده، با این حال اگر با وحدت و اتحاد پیش برویم و پشت هم باشیم، مدعی قهرمانی خواهیم بود. ما تیم پرستاره‌ای نیستیم، مثل دو سال قبل که پرستاره نبودیم اما قهرمان شدیم. اگر افتراهایی که از بیرون به ما تحمیل شده را کنار بگذاریم، ما توانایی این را داریم که دو بازیکن اضافه کنیم.»

مجری برنامه از سمیعی پرسید که در این صورت جواد نکونام راضی خواهد شد و او پاسخ داد: «صددرصد؛ او یک متعصب استقلالی است که اعتبار و آبرویش را وسط گذاشته است. همه ما هم متعهد به حمایت از ایشان هستیم.»

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

من مهره خطرناکی برای استقلال هستم/ التماس هاشمی‌نسب را کردم

چ آگوست 9 , 2023
به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی، بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم پیش از شروع هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: با تمام تفاسیر و اتفاقاتی که در این مدت برای استقلال افتاد، این تیم باید در رقابت‌های لیگ به میدان برود. با تمام نقاط ضعف و ق...