این روزها، حتی لقمان هم باید دوباره درس پس دهد!

بازی تراکتور و تیم حکومتی

اقدامات شنیع و دور از اخلاق بازیکنان تیم فوتبال پیروزی(پرسپولیس) در تبریز، حتی با برخورد شدید انضباطی هم قابل چشم‌پوشی نیست.

 به گزارش استقلال نیوز، حتما این سخن مشهور را شنیده اید که به لقمان حکیم گفتند ادب از که آموختی، گفت از بی ادبان! آنچه آن ها انجام دادند، پرهیز کردم و...

با دیدن صحنه های نامناسبِ این روزهای فوتبال، خصوصا از چهره هایی که در این اوضاع سختِ مملکتی، اوضاع مالی خوبی دارند و جیبشان نه به یُمنِ وجود آگاهی و دانش، بلکه به کمک جادوی فوتبال پر پول شده، دیگر تعجب هم نمی کنیم! چون با اتفاق جدیدی دوباره ما را شگفت زده می کنند!

حرکت منشوری عالیشاه

امروز، باید بگوییم که اگر لقمان حکیم یکی از این تصاویر بچه های میلیاردی فوتبال ما را همچون تصویر منتشر شده از عالیشاه و سایر رفقایش می دید، واقعا چه می گفت؟!

آری دیگر این جا محل یادگیری از بی ادبان نیست! جناب لقمان عزیز، با نهایت احترام به مقام شما، وقت آن است که از نو درس پس دهید تا صاحب توانایی وعظ و نصیحت برای یاغیان! این قرن پرآشوب گردید!

اخبار اختصاصی استقلال نیوز


مطالب مرتبط:

هواداران فوتبال سانسور شدنی نیستند؛ وریا غفوری حذف شدنی نیست!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باشگاه استقلال از آندره آ استراماچونی تشکر کرد/ خوشحالیم که قلبتان هنوز آبی است

ش مه 21 , 2022
باشگاه استقلال در اقدامی شایسته از سرمربی سابق خود قدردانی کرد. به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال پس از قطعی شدن قهرمانی آبی پوشان در پیامی در صفحه اینستاگرام خود، به فرهاد مجیدی و بازیکنان این تیم تبریک گفت که این...