ارجاع پرونده استقلال و قائمشهر به کمیته انضباطی

به گزارش مشرق، پس از انحلال تیم دریاچه ارومیه، کشتی‌گیران این تیم به باشگاه استقلال سوق داده شدند تا با توجیه انتقال قراردادهای رسمی از ارومیه به استقلال، بتوانند با دوبنده باشگاه آبی‌پوش پایتخت در لیگ حضور یابند. سپس مشخص شد دو آزادکار تیم منحل شده ارومیه که رسما با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد داشتند، به یکباره سر از تیم استقلال در آوردند!

عجیب‌تر آنکه این دو آزادکار (عباس فروتن و نادر حاج آقانیا)، هر دو بار بطور رسمی با حضور در کمیته لیگ فدراسیون با تیم های قائمشهر و استقلال قرارداد بسته اند که این موضوع یک تخلف آشکار تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لیگ کشتی با حضور تماشاگران در چه شرایطی ممکن است؟

هر چند علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی چندی پیش پیشنهاد داد این موضوع باید بطور دوستانه بین مسئولان این دو تیم حل و فصل شود، اما انگار پرونده این دو آزادکار برای رای نهایی به کمیته انضباطی فرستاده شده است.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این خصوص گفت: بحث قرارداد این دو آزادکار با تیم های قائمشهر و استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع داده شد تا این کمیته تا قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر در این خصوص اعلام نظر و رای کند.

وی تصریح کرد: در این میان هیچ تخلفی صورت نگرفته و عدم اطلاع کافی این آزادکاران در شرایطی خاص، باعث چنین مشکلی شده است.ضمن اینکه یکی از این دو آزادکاران بصورت مشروط با یکی از تیمها قرارداد دارد و این موضوع مشروط به کسب رضایتنامه از هیات کشتی استان خود بوده است.

امامی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی تا قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر با استناد به آئین نامه لیگ، تمام مسایل و مستندات را با دقت بررسی و رای را صادر خواهد کرد. طبیعتا بعد از اعلام رای، هر دو طرف می بایست به رای کمیته انضباطی احترام بگذارند، چراکه حکم مذکور برای حضور این نفرات در لیگ، لازم الاجرا خواهد بود.

این در حالیست که رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد قرار است از روز ۱۰ مهرماه آغاز شود و تکلیف این دو آزادکار برای حضور در تیم های قائمشهر یا استقلال باید تا این تاریخ مشخص شده باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص شایعه توافق با سرمربی جدید/ هواداران به نظرات شخصی و شایعات توجه نکند

ش سپتامبر 19 , 2020
باشگاه استقلال در خصوص شایعه توافق با سرمربی جدید اطلاعیه صادر کرد. به گزارش استقلال نیوز، سایت رسمی باشگاه استقلال، در مورد گمانه زنی ها با سرمربی جدید این تیم اطلاعیه ای صادر کرد.    در این اطلاعیه آمده است: ب...