اکبر کارگرجم: بازی با تیم های خطیبی بسیار سخت است؛ دست کم گرفتن تیم حریف سَم است

کارگر جم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم های رسول خطیبی همیشه مقابل مدعیان دردسرساز می شوند و محمود فکری و تیمش نباید در باد پیروزی مقابل گل گهر بخوابند.

       

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت وگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی با آلومینیوم و وضعیت این تیم با هدایت فکری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی استقلال و گل گهر نبرد با کیفیتی بود

بازی با کیفیتی را از دو تیم دیدیم. نیمه اول بازی کاملاً در اختیار استقلال بود اما در نیمه دوم به خصوص در دقایق پایانی گل گهر فشار بی امانی آورد که با مقاومت آبی پوشان همراه بود.

* گل سوم از لحاظ روحی گل گهر را بهم می ریخت 

اگر وریا غفوری پنالتی دوم را گل می‌کرد و تفاضل دو تیم ۳ گل می‌شد، گل گهر به لحاظ روانی آنقدر توان نداشت که در اواخر بازی این فشار را بر استقلال وارد کند. به هرحال این بازی با پیروزی آبی پوشان تمام شد و ما هم خوشحالیم.

اکبر گارگر جم

*  بازی با تیم های خطیبی بسیار سخت است

این بازی با همه اتفاقاتش تمام شد و به تاریخ پیوست و باید مجموعه تیم همه تمرکز خود را روی دیداری بگذارند که حریف روبروی آنها تیم خطرناکی است. خطیبی همیشه تیم‌های خطرناکی را در لیگ برتر دارد که می‌توانند برای تیم‌های بزرگ دردسر ساز باشند. فراموش نکنیم همین آقای خطیبی فصل گذشته با تیم ماشین سازی رفت و برگشت در تهران و تبریز استقلال را شکست داد. پس به هیچ وجه نباید این حریف را دست کم گرفت.

 دست کم گرفتن تیم حریف سَم است

دست کم گرفتن تیم حریف در بازی فوتبال سَم است و می‌تواند گریبان هر تیمی را بگیرد. حالا که استقلال به صدر جدول رسیده باید از تک تک امتیازاتش مراقبت کند تا این موقعیت را از دست ندهد. حفظ صدر جدول از به دست آوردن آن بسیار دشوارتر است. ما صدر جدول را به صورت تضمینی تنها در صورت پیروزی حفظ می‌کنیم و این بدان معناست که استقلال از آلومینیوم فقط و فقط پیروزی می‌خواهد.

 

خبار باشگاه استقلال


داوران هفته دهم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور ناشناس قاضی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی موسوی: استقلال نوسان زیادی دارد؛ فکری بازی آلومینیوم را فدای شهرآورد نکند!

ی ژانویه 3 , 2021
پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: بازی با آلومینیوم و دربی بسیار مهم است و می‌تواند سکوی پرتاب استقلال در راه قهرمانی در فصل پیش رو باشد. به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتوگو با فارس، در خصو...