علی موسوی: استقلال نوسان زیادی دارد؛ فکری بازی آلومینیوم را فدای شهرآورد نکند!

سیدعلی موسوی

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: بازی با آلومینیوم و دربی بسیار مهم است و می‌تواند سکوی پرتاب استقلال در راه قهرمانی در فصل پیش رو باشد.

به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتوگو با فارس، در خصوص نتایج هفته‌های اخیر تیم استقلال و دیدار فردای آبی پوشان مقابل آلومینیوم اراک، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

* عملکرد استقلال در هفته های اخیر؟

استقلال از وقتی لیگ را شروع کرد با وجود اینکه در صدر جدول است نوسان زیاد داشت. تیمی که تمرین دهنده دارد باید هر روز بهتر از دیروز  کار کند و نقاط ضعفش را بر طرف کند.

برخی تماشاگران و پیشکسوتان در هفته‌های ابتدایی پیشرفتی در تیم نمی دیدند و این موضوع باعث دلواپسی شد اما اگر بخواهیم از نظر امتیازگیری صحبت کنیم این تیم خوب امتیاز جمع کرده و امیدوارم کار به همین شکل پیش برود.

* فکری مدعی است در این مدت زمان کافی برای آماده سازی تیمش نداشته است؟

آقای فکری اگر گفته که زمان نداشته کسی نباید از او ایراد بگیرد. به هر حال هر تیمی برای آماده سازی نیاز به زمان دارد اما کم کم باید شاهد تیمی باشیم که هم زیبا بازی می کند و هم نتیجه می گیرد.

زمان استراماچونی در 6-7 هفته اول تیم خیلی بد نتیجه گرفت اما استقلال پیشرفت کرد و هر روز بهتر شد. الان محمود فکری به این فکر است که امتیازات را جمع کند که تا اینجا خوب این کار را انجام داده و کم کم باید به فکر ارائه بازی زیبا هم باشد.

* دوست دارید استقلال زیبا بازی کند و قهرمان نشود و در مقابل تماشاگرپسند بازی نکند ولی قهرمان شود؟

استقلال همیشه هجومی بوده و هوادارانش به نتیجه گرفتن عادت دارند. الان شاید قهرمانی برای هواداران مهم باشد چون با رقیب کری می‌خوانند اما باید قبول کرد آنها دوست دارند بازی جذابی ببینند. یک زمانی من 2 ساعت قبل از بازی یک کیسه آجیل جلویم می‌گذاشتم تا بازی ستاره‌ها را ببینم ولی الان دیگر خبری از این بازی ها نیست. نه در استقلال بلکه در کل فوتبالمان بازیکن خلاق کم است.به همین دلیل خیلی از بازی ها نه قشنگ از آب در می آید و نه تماشاگر پسند می شود.

* تصمیمات انضباطی محمود فکری برای برخی از بازیکنان از جمله میلیچ؟

هر مربی یک فاکتورهایی دارد و فکری دوست دارد چنین تصمیمی بگیرد. باید قبول کنیم بازیکنان این دوره و زمانه فرق کرده‌اند، رونالدو هر روز در فضای مجازی است و گل هم می‌زند.مدیریتی که با بازیکنان قرارداد بسته و به این بازیکنان پول می‌دهد باید قانون مدیریت را انجام بدهد و از بازیکن بخواهد نباید در فضای مجازی علیه مربی یا هم تیمی موضع بگیرد. درست نیست بازیکن با سرمربی تیم خود شاخ به شاخ شود و بین آنها کدورت ایجاد شود. از روز اول این مسائل باید در قرارداد بازیکن گنجانده شود که مثلا پست غیرمتعارف در اینستاگرام منتشر نکنند.

* 2 بازی آینده این تیم مقابل آلومینیوم و دربی 94؟

به نظرم استقلال با تمام وجود باید مقابل آلومینیوم بازی کند امتیاز بگیرد و این دیدار را فدای دربی نکند. اگر استقلال قهرمان شود حتی باخت به پرسپولیس هم اتفاق بیفتد پاک می شود. در دربی هم این تیم باید با تمام وجود به مصاف پرسپولیس برود چون آنها هم قطعا انگیزه دارند.از نظر من این 2 بازی سکوی پرتابی برای قهرمانی استقلال است.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هروویه میلیچ: خودم را ثابت می کنم؛ مهم این است استقلال فردا برنده شود

ی ژانویه 3 , 2021
مدافع کروات تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از حواشی به وجود آمده و منع از حضور در تمرینات در محل ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد. به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع تیم فوتبال استقلال(تاج) که از سوی محمود فکری از حضور در تمرینات تیم منع ش...