اولین شش‌گانه پرسپولیس با استقلالی‌ها

سرویس ورزش مشرق - پس از صعود تیم استقلال خوزستان به جدول لیگ برتر حرفه‌ای جاری و از آن سو همگروه شدن تیم پرسپولیس در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E با باشگاه استقلال تاجیکستان، مشخص شد که سرخپوشان تهرانی علاوه بر استقلالِ همیشگی تهران، باید ۴ مسابقه رفت و برگشت دیگر را هم با ۲ استقلال دیگر برگزار کنند!

مصاف رفت لیگ قهرمانان آسیا در گروه E مقابل استقلال تاجیکستان اولین دیدار سرخپوشان تهرانی با یکی از این سه استقلال بود که اولین شش‌گانه پرسپولیس مقابل استقلال‌ها را با برد ۰-۲ این تیم رقم زد.

اما این پایان رویارویی پرسپولیسی ها با تیم‌هایی به نام استقلال نخواهد بود! چرا که شاید در قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی نیز باز هم پرسپولیس با یکی از دو تیم استقلال خوزستان یا تهران در قرعه مسابقات قرار بگیرد و یک تک بازی به این شش‌گانه اضافه شود تا هفتمین رویارویی فصل فوتبالی جاری برای پرسپولیسی‌ها هم رقم بخورد.

ولی نکته عجیب‌تر این است که احتمال رویارویی یک استقلال دیگر با پرسپولیس نیز وجود داشت؛ اینکه هر دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و این به معنی حذف الدحیل و النصر است که با نتایج شب گذشته عملا این احتمال به صفر رسید.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا دیدارهای سپاهان لغو شد؟

چ اکتبر 25 , 2023
به گزارش مشرق، لیگ بیست و سوم درحالی آغاز شد که مقرر بود این رقابت‌ها از ۱۲ مرداد شروع شود اما با نظر سازمان لیگ با یک هفته تاخیر برگزار شد. بعد از گذشته ۴ هفته از این رقابت‌ها به دلیل حضور تیم ملی در پنجره فیفادی و همچنین حضور تیم ملی امید در مرحله...