انگار می‌خواهند استقلال را منحل کنند/ هوادار استقلال تحمل پنجمی ندارد

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور در خصوص شرایط تیم رخش خودرو تبریز در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور، اظهار داشت: داوری‌ها واقعا مشکل دارند. به خاطر تیم‌های تهرانی در خانه خودمان داوران علیه خودمان سوت می‌زنند. از صدر جدول تیم ما را پایین کشیدند.

به جای تیم بستن باید حواسمان به داوران باشد!

وی افزود: شاید به جای تیم بستن باید حواسمان به داوران باشد. داوران کنار آفساید نمی‌گیرند، بیرون از خط پنالتی اعلام می‌کنند و... افتضاح است. بازیکن حریف توپ را درون دروازه با دست بیرون انداخته، پنالتی نگرفتند. داور رفته با کمک خودش صحبت کند، نیمکت حریف حمله کرده که اجازه ندهند بگوید پنالتی است. بعد از آن هم بازی را نیمه تمام گذاشتند و بیرون رفتند! داور را هل دادند، او در گزارش نوشته که از تیم ما این کار را کرده‌اند و امنیت جانی نداشته است. در صورتیکه از تیم ما نبودند چون ما نیازی نداشتیم برویم جلوی صحبت او با کمک داور را بگیریم!

سرمربی رخش خودرو گفت: 3 هفته پیش صدر جدول بودیم الان در رتبه پنجم-ششم هستیم. از اول بازی‌ها داوری‌ها مشکل داشته، 15 گل خوردیم 10 گل پنالتی بوده، دقیقه 90 پنالتی‌هایی می‌گیرند که شاخ در می‌آوریم! تیم ما از نظر شخصیت و فنی شرایط خوبی دارد. از نظر مالی هم با حضور زنوزی مشکلی نداریم ولی داوری‌ها خیلی ما را اذیت کرده است. 2 بازی مانده و کار به اما و اگر کشیده شده است. به خاطر بازیکن غیرمجاز، 3 تیم شکایت کردیم. به آن 2 تیم امتیاز را دادند به ما ندادند!

هوادار استقلال تحمل پنجمی ندارد

مهاجم اسبق استقلال در خصوص صحبت‌های جواد نکونام و انتقادات او از شرایط فعلی آبی‌ها، گفت: استقلال تیمی نیست که برای پنجمی بسته شود. در این شرایط هوادار تحمل این موضوع را دیگر ندارد. باید این تیم برای قهرمانی بسته شود. انتظار هوادار هم کمتر از این نیست. سال قبل و سال‌های قبل آن مشکلات را به وجود آوردند. همیشه مشکل مدیریتی و مالی گریبانگیر استقلال است. الان هوادار تحمل پنجمی را ندارد.

وی تصریح کرد: هوادار این وسط مظلوم است و نمی‌داند چکار کند. تیم بزرگی مثل استقلال نباید این شرایط را داشته باشد. خداراشکر تراکتور صاحبی دارد. زنوزی پشت این تیم هست و حمایت می‌کند ولی استقلال هم باید مانند پرسپولیس حمایت شود. هر دو تیم برای دولت هستند. اگر نمی‌توانند کاملا تیم را به بخش خصوصی واگذار کنند.

انگار می‌خواهند استقلال را منحل کنند

اکبرپور در مورد اینکه طی حدود یک سال تیم مدیریتی استقلال چهار بار دستخوش تغییر شد، گفت: به این شرایط عادت کرده‌ایم. در بدنه دولت و ارگان‌ها افرادی را داریم که نسبت به رنگ تیم رقیب نزدیک تر هستند. سعی می‌کنند به آن تیم کمک کنند ولی برعکس برای استقلال این شرایط وجود ندارد. همیشه مشکل درست می‌کنند. قبلا در مصاحبه‌های وزیر ارتباطات یا افراد دیگر این را دیده‌ایم. استقلال چکار کرده است؟ ما در دولت و نهادهای دیگر قدرت آنچنانی نداریم که به کمک باشگاه بیایند. طوری رفتار می‌کنند که فکر می‌کنیم می‌خواهند استقلال منحل شود.

وی افزود: مدام مدیر عوض می‌شود، این می‌رود و آن می‌آید. اگر خوب نیست چرا منصوب می‌کنید؟ اگر خوب است چرا عزل می‌کنید؟ یکبار یک تصمیم درست و عاقلانه بگیرید. استقلال هم هوادار دارد. حداقل 15 میلیون نفر هستند. به من پیام می‌دهند، ناراحت هستند و گاهی بدوبیراه هم می‌گویند. ما، هواداران را درک می‌کنیم اما کاری از دست من پیشکسوت بر نمی‌آید. اصلا پیشکسوت را کنار می‌گذارند. این‌ها عادی شده اما باید نگاهی هم به این تیم داشته باشند.

استقلال از کشور غاصب نیامده

اکبرپور گفت: استقلال از کشور غاصب نیامده، برای همین کشور است. بازیکنانش هم برای همین سرزمین هستند و برای این کشور زحمت می‌کشند. اگر فوتبال ما در سطح باشگاهی آبرویی داشته باشد، استقلال پرچمدار است. استقلال است که در آسیا درخشیده و آبروداری کرده تا ایران هم در فوتبال باشگاهی قاره قهرمانی داشته باشد. ما نمی‌گوییم اگر پرسپولیس را دوست دارید، از این تیم دست بکشید. نه، تیم محبوب‌تان را دوست داشته باشید. هیچ ایرادی ندارد ولی وقتی جایی هستید که برای 2 باشگاه باید تصمیم گیری کنید، نباید فردی نگاه کنید. باید همه چیز مساوی باشد. هوادار تیم‌تان باشد ولی وقتی در راس کار مدیر می‌شوید، فراموش نکنید که برای کل فوتبال ایران مدیر هستید. برای کل جامعه باید بی طرف باشید. برای تیم‌های شهرستانی هم باید نگاه منصفانه و بدون طرفداری باشد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایمان سلیمی به استقلال پیوست

ی جولای 16 , 2023
مدافع فصل گذشته مس رفسنجان شاگرد جواد نکونام شد.  به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال(تاج)، ایمان سلیمی مدافع ۲۷ ساله فصل گذشته مس رفسنجان با عقد قراردادی دو سال رسما به استقلال پیوست. این بازیکن سابقه بازی در ...