هفته سیزدهم لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و شهرخودرو: خوش و بش رحمتی و استراما!

حواشی دیدار استقلال و شهرخودرو

دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو پیش از شروع بازی با دسته گل به سمت سرمربی ایتالیایی استقلال رفت.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران  و شهرخودرو مشهد از ساعت 15:00 امروز پنجشنبه(14 آذر 98) از هفته سیزدهم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار دو تیم را می خوانید:

  

* پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو سیدمهدی رحمتی با دسته گل به سمت استراماچونی مربی ایتالیای استقلال رفت و در کنار وی عکس یادگاری انداخت. همچنین رحمتی با تمامی نیمکت نشینان استقلال دست داد.

حواشی دیدار استقلال و شهرخودرو

* پیش از آغاز این بازی به مناسبت هفته ملی معلولین سازمان لیگ حرکتی جالبی انجام داد به همین علت از چند کودک معلول تقدیر کرد.

حواشی دیدار استقلال و شهرخودرو

حواشی دیدار استقلال و شهرخودرو

* هواداران تیم استقلال دو پرچم بزرگ این تیم را روبروی جایگاه باز کرده و اینگونه حمایت از تیم‌شان را آغاز کردند.

* حدود هزار نفر از طرفداران شهرخودرو با پرچم‌های قرمز رنگ در جایگاه پرسپولیسی‌ها نشسته‌اند.

حواشی دیدار استقلال و شهرخودرو

* آرش برهانی،‌امیرحسین صادقی، خسرو حیدری و محمد نوازی  از جمله ستاره‌های سابق استقلال برای تماشای بازی این تیم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. همچنین امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون در جایگاه ویژه نشسته است.

* در همان ابتدای مسابقه داور با اعلام خطا روی اکبر صادقی بازی را به سود شهر خودرو متوقف کرد که این اتفاق به مذاق طرفداران استقلال خوش نیامد و آنها اعتراض خود را به تصمیم داور نشان دادند. همچنین استراماچونی بعد از این صحنه با داور بازی به صحبت پرداخت.

* سباستین لتو به دلیل محرومیت روی نیمکت آبی پوشان حضور ندارد و از روی سکوها بازی را دنبال می‌کند.

* بعد از کارت زردی که اشکان خورشیدی به عارف غلامی در اواخر نیمه اول داد هواداران استقلال شدیدا نسبت به اشکان خورشیدی معترض شده و علیه این داور شعار دادند.

* شعارهای طرفداران استقلال  آنقدر ادامه دار شد که برای خروج از زمین و حضور در رختکن دچار مشکل شدند اما ووریا غفوری نزد طرفداران استقلال رفت و از آنها خواست تا علیه خورشیدی شعار ندهند.

* روزبه چشمی که در نیمه اول یکی دو بار به کمک داور اول مسابقه اعتراض کرده بود در پایان این نیمه به شدت به اشکان خورشیدی و تصمیمات وی معترض شد. چشمی با عصبانیت دستان خود را به نشانه اعتراض تکان می‌داد و بازیکنان استقلال هم وی را از صحنه دور کردند.

* در نیمه اول مسابقه مهدی رحمتی در برخورد با شیخ دیاباته دچار آسیب دیدگی شد و مصدومیت مهاجم استقلال باعث شد تا هواداران این تیم نگران شوند اما دیاباته در نهایت به بازی ادامه داد.

* یحیی گل‌محمدی و نیمکت نشینان پدیده در دقایق پایانی دیدار مقابل استقلال به شدت نسبت به عملکرد داور اعتراض داشتند. در طرف مقابل نیمکت نشینان استقلال نیز همراه با کادر فنی تیمشان به دلیل وقت‌های اضافه تلف شده بیش از حد و اینکه چرا داور سوت مسابقه را نمی‌زند معترض بودند.

* هواداران استقلال که با پیروزی مقابل شهرخودرو سر از پا نمی‌شناختند و سرود قهرمانی سر دادند. شادی‌های جالب توجه غلامپور نیز همچنان ادامه داشت.

* استراماچونی، سرمربی استقلال در پایان بازی به سمت رحمتی، دروازه‌بان شهر خودرو رفت و به او خسته نباشید گفت. داوود فنایی، مربی شهر خودرو نیز رحمتی را در آغوش گرفت. تبریزی و رضاوند از استقلال نیز به دروازه‌بان حریف خسته نباشید گفتند.

* شیخ دیاباته در دقایق پایانی با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و مرتضی تبریزی جایگزین وی شد.

* مهدی رحمتی از سوی هواداران استقلال تشویق شد؛ وی نیز به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات تماشاگران حاضر در ورزشگاه پاسخ گفت.

* هنگامی که دیاباته لنگ لنگان در حال ترک ورزشگاه بود با دیدن تکرار شادی‌های گلش توسط تماشاگران با آنها همراه شد و به صورت مشارکتی این شادی را تکرار کردند.

* دیدار دو تیم با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

داوران هفته سیزدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل ساری قاضی دیدار استقلال و شهرخودرو!

هفته دوازدهم لیگ برتر/ به احترام استقلالِ استراماچونی کلاه از سر بردارید؛ داوری کثیف بازی را برای سپاهان در آورد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهاجم استقلال بازی با پیکان را از دست داد

پ دسامبر 5 , 2019
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته در دقیقه 35 دیدار با شهر خودرو با کارت زرد اشکان خورشیدی جریمه شد تا به این ترتیب با دریافت چهارمین کارت زرد خود از دیدار بعدی استقلال محروم شود. بیشتر بخوانید: حضور شیخ دیاباته در اردوی استقلال دیاباته در تل...