امیرآبادی: کادرفنی تیم ملی نیاز به تغییر ندارد

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق استقلال اظهار داشت: تیم ملی با صعودی که به جام جهانی داشت شرایط خوبی را رقم زد.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص شرایط این تیم هم گفت: صعود به جام جهانی برای ما عادت شده است اما الان باید به فکر صعود از گروه خودمان باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این مهم محقق شود و تیم ملی ایران بتواند از گروه خود صعود کرده و از فرصتی که در اختیار دارد به بهترین شکل بهره ببرد.

بیشتر بخوانید:

ترسیدیم فدراسیون به سرنوشت پرسپولیس و استقلال دچار شود

امیرآبادی در مورد اظهار نظر برخی از کارشناسان با هدف تقویت کادر فنی تیم ملی تاکید کرد: چه دلیلی دارد به تیمی که خوب کار می کند، دست بزنیم. وقتی اسکوچیچ جواب گرفته چرا باید تغییراتی را در تیم ملی شاهد باشیم. 

وی تاکید کرد: ویلتموس را فراموش نکنیم،‌ دوباره چه کسی بیاید؟ چقدر بگیرد و چه ضمانتی برای موفقیت او وجود دارد؟ ضمن این که مدتی هم زمان می برد تا او و تیم ملی همدیگر را بشناسند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، در روزهای پنجشنبه ۴ و سه شنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به ترتیب برابر کره جنوبی (خارج از خانه) و لبنان ( دیدار خانگی) به میدان می‌رود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و پنجم/ تساوی نونهالان استقلال و نونهالان سایپا؛ شاگردان صدرمحمدی قهرمانی نارنجی پوشان را به تاخیر انداختند!

ج فوریه 18 , 2022
در هفته بیست و پنجم لیگ نونهالان، تیم فوتبال نونهالان استقلال(تاج) مقابل نونهالان سایپا به تساوی دست یافت.         به گزارش استقلال نیوز، امروز جمعه 29 بهمن، تیم‌های نونهالان استقلال(تاج) و نونهالان سایپا در هفته ب...