اصغر طالب نسب: بزرگترین دشمن استقلال حاشیه است؛ پرسپولیسی مدعی قهرمانی نیست

اصغر طالب نسب

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال با آمدن استراماچونی شخصیت خوبی پیدا کرده و این تیم می تواند شرایط فصول قبل را تغییر دهد.

به گزارش استقلال نیوز، اصغر طالب نسب پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط فعلی استقلال و تغییراتی که در این تیم صورت گرفته است،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* ارزیابی از حضور استراماچونی

با شناخت نسبی که از استراماچونی به دست آوردم می‌توانم بگویم او شخصیت مثبتی دارد و حتی کمی فراتر رفته و بگویم استقلال گمشده خودش را پیدا کرد. این مرد ایتالیایی دارای شخصیت خوبی است و کاریزمای هدایت تیم بزگی مثل استقلال را دارد. بزرگترین دشمن آبی‌ها در سالهای اخیر حاشیه‌های این تیم بود و استراماچونی می‌تواند این حاشیه‌ها را از بین ببرد.

* حاشیه پشت دروازه بانی در استقلال 

ما در فصل گذشته دو تا از بهترین دروازه‌بان های ایران را داشتیم اما بیشترین حاشیه را هم در همین پست داشتیم. استراماچونی می‌تواند این حاشیه‌ها را در این تیم از بین ببرد.

* نقطه قوت استقلال این فصل

استقلال در دو فصل گذشته از نظر بازیکن بهترین تیم ایران بود و بیشترین ستاره‌ها را داشت. تعداد نفرات ملی پوش هم همین موضوع را می‌گوید. برای فصل جدید این تیم قطعاً به اندازه دو فصل گذشته ستاره نخواهد داشت. اما به نظر می‌رسد از نظر تیمی شرایط بهتر خواهد بود و زمینه برای گرفتن نتیجه خوب است.

* تاخیر در شروع لیگ برتر 

شاید این وقفه در آغاز مسابقات برای چند تیم که دیرتر شروع کردند خوب باشد، اما در کل به ضرر فوتبال است و زمان ثابت می‌کند که این وقفه در آغاز لیگ چه خسارتی به فوتبال ما خواهد زد.

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ تکذیب شایعه پیوستن بازیکن برزیلی و صحبت های سهرابیان در مورد جدایی!

پ جولای 25 , 2019
پس از جدایی آیاندا پاتوسی هنوز مسئولان باشگاه استقلال که مقصر اصلی این اتفاق بودند نتوانستند جانشینی برای او پیدا کنند. به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه هنوز پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته نشده است و شایعات فراوانی در مورد جانشین احتمال...