اسکوچیچ با سرنوشت ملی‌پوشان استقلال بازی می‌کند

به گزارش مشرق، اکبر کارگر جم درباره پشت در ماندن او و دیگر پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی برای تماشای جشن قهرمانی آبی‌پوشان گفت: ترافیک زیادی در مسیر منتهی به ورزشگاه بود و یک ساعت هم پشت در ماندیم، اما در اوایل نیمه دوم موفق به ورود به ورزشگاه شدیم. برنامه‌ریزی‌ درستی برای ورود پیشکسوتان به ورزشگاه صورت نگرفته بود. جایگاهی برای پیشکسوتان در نظر گرفته شده بود و خیلی راحت باید به ورزشگاه می‌رفتیم، اما متأسفانه تماشاگران جای ما نشسته بودند. مسئولان استقلال سعی کردند هر کاری انجام دهند، ولی خیلی معطل شدیم. از خبرنگاران حاضر در این بازی تشکر می‌کنم که پیگیر حضورمان در ورزشگاه بودند.

وی در ادامه افزود: با ورود به ورزشگاه کمی از ناراحتی‌مان کم شد، چون خاطرات گذشته با استقلال برای‌مان زنده شد. پس از دو سال به دلیل کرونا، تماشاگران ورزشگاه را پر کردند و خیلی‌ها هم بیرون از ورزشگاه بودند. همانطور که گفتم تمام خاطراتم با استقلال زنده شد.

بیشتر بخوانید:

استیلی: اسکوچیچ توافقی با استقلالی‌ها نداشته

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: استقلال در این فصل فوق‌العاده بود و نتایج بسیار خوبی کسب کرد. باید به مصطفی آجورلو که به خوبی باشگاه را اداره کرد، تبریک بگویم. یک تبریک ویژه هم برای فرهاد مجیدی دارم که توانست نتایج خوبی با استقلال بگیرد.

کارگر جم درباره خط خوردن پنج بازیکن ملی‌پوش استقلال توسط دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی به دلیل حضور آنها در بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: چه اشکالی دارد که بازیکن در هفته پایانی برای تیمش بازی کند و سپس به اردو برود؟ این کارها بهانه است. با این تصمیم‌گیری با سرنوشت بازیکنان بازی می‌شود، چون آنها زحمت می‌کشند که در نهایت برای تیم ملی کشورشان بازی کنند. قطعاً خط زدن این پنج بازیکن بعدها در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش گرشاسبی به شایعه مذاکره نکونام با استقلال

س مه 31 , 2022
به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان پس جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: الان مجمع فدراسیون فوتبال است. ما هم یک عضو هستیم که حضور پیدا کردیم. یک سری موارد و ابهاماتی بود که باید در مجمع مطرح می‌شد. مباحث مالی که حسابرسی نشده است، یکی...