کارشناس داوری تایید کرد/ رودنیل: پنالتی استقلال صد در صد درست بود؛ اعتراض مربیان برای فوتبال ایران زشت است

کارشناس داوری

کارشناس داوری فوتبال با تایید قضاوت وحید کاظمی صحنه های مشکوک این بازی را کارشناسی کرد.

به گزارش استقلال نیوز، نوذر رودنیل، قضاوت وحید کاظمی در بازی شهر خودرو و  استقلال را به شرح زیر کارشناسی و بررسی کرد: 

 تیم داوری این مسابقه یعنی سید وحید کاظمی، حسن زهیری و سعید قاسمی عملکرد خوب و بسیار قابل قبولی را داشتند. تمامی کارت‌های زرد و خطاهایی که اعلام شد درست بود. در دقیقه 15 مسابقه در محوطه جریمه استقلال هیچ خطایی رخ نداد و ادامه بازی کاملاً تصمیم درستی بود.

 در دقیقه 40 مسابقه باز هم در محوطه جریمه استقلال هیچ خطایی رخ نداد زیرا بازیکن شهرخودرو از عقب به بازیکن استقلال ضربه زد. فقط در دقیقه 45 + 3 کمک داور یک کرنر استقلال را به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

در صحنه خطای پنالتی داور مسابقه به دلیل سرعت زیاد بازی از صحنه جا ماند اما کمک داور دوم بازی به درستی خطای پنالتی را اعلام کرد.

مربیان هر دو تیم بارها به تصمیمات داور معترض شدند این در حال یاست که این دو تیم فصل آینده آسیایی شوند آیا در آسیا هم می‌توانند چنین رفتاری داشته باشند اینگونه اعتراض‌ها برای ایران زشت است ضمن اینکه داور نباید از زمین بیرون رود و به نیمکت‌‌نشینان و مربیان کارت زرد نشان دهد بلکه باید مربیان باید دعوت کنند و به لب خط زمین بیایند و بعد به آنها کارت نشان دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، همچنین نوید مظفری دیگر کارشناس داوری کشورمان یا تایید پنالتی استقلال به قضاوت وحید کاظمی بای داور مسابقه نمره قبولی داد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ یک امتیاز حساس سوغات فرهاد پُر اشتباه از مشهد، کرونایی های استقلال همچنان استراحت مطلق!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: بدشانسی مانع پیروزی ما شد؛ چون مشهدی هستم پاسخگوی خبرنگاران شدم!

پ آگوست 6 , 2020
عضو کادر فنی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار با شهر خودرو گفت: اگر کمی بد شانس نبودیم این بازی را با اختلاف چند گل برنده از زمین خارج می شدیم!         به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی عضو کادر فنی تیم فوتبال استق...