استقلال می‌تواند قایدی را حفظ کند؟

به گزارش مشرق، سرپرست باشگاه استقلال به تازگی با دریافت وام ۲.۵ میلیون یورویی از بانک شهر مطالبات باشگاه شباب الاهلی را پرداخت کرده است و قرار است در سفر به دبی نشست تازه‌ای را با مدیران این باشگاه برگزار کند و حضور مهدی قایدی در ترکیب تیم استقلال را دست‌کم به مدت یک فصل دیگر تمدید کند.

پیگیری مطالبات پرداخت شده از سوی باشگاه استقلال به شباب الاهلی و پادوانی از دیگر برنامه‌های کاری حجت کریمی در سفر به دبی است که البته با کمی تاخیر انجام خواهد شد. سرپرست باشگاه استقلال در مورد تاخیر سفر به دبی گفت: «به خاطر مراسم فوت پدر یکی از همکاران مجبور شدم بمانم و برای شنبه یکشنبه برنامه این سفر را دارم.»

احتمالا بعد از این سفر ممکن است سرپرست باشگاه استقلال سفری هم به پرتغال داشته باشدتا در نشستی با مدیران باشگاه سانتاکلارا مجوز ادامه حضور محمد محبی در تیم استقلال را بگیرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حجت کریمی: سازمان لیگ پای تصمیمی که گرفته بایستد

ج مه 5 , 2023
به گزارش مشرق، در جلسه شورای تامین میزبانی دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز از سوی سازمان لیگ دعوت شده بود. در پایان این نشست و روز پنجشنبه خبری از سوی سازمان لیگ منتشر شد مب...