استقلال غیر از آزادی در جای دیگری بازی نمی‌کند/ ۱۵ دقیقه اول تمرکز نداشتیم

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی پس از برد استقلال تهران برابر هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم برنده شویم و به بازی برگردیم و یکی از بردهای دلچسب استقلال را در این چند سال رقم زدیم. بانوان هم در ورزشگاه حضور داشتند. اتفاق خوبی بود و امیدوارم هفته‌های بعد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال حاضر نیستند از ورزشگاه آزادی به جایی دیگر بروند و میزبان باشند، گفت: این حق مسلم ما است که در زمین خودمان بازی کنیم. چمن ورزشگاه آزادی هم دیدید که خیلی خوب است و اگر بخواهیم در اکباتان هم بازی کنیم مثل بازی بیرون از خانه برای ما می‌شود و مطمئن باشید که ما غیر از آزادی در جای دیگری بازی نمی‌کنیم. چمن ورزشگاه خوب شده است و در بازی بعدی هم در اینجا بازی می‌کنیم.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سؤال که درباره کاهش قرارداد با آنها صحبت کرده‌اند، اضافه کرد: قانون سقف بودجه‌ای که گذاشتند درست نبود و از آن‌طرف کاهش سهمیه بازیکنان هم کار درستی نبود. خیلی از بازیکنان از لیگ برتر بیرون ماندند و فکری درست و حسابی پشت این قضیه نبود و هر بازیکنی هر جور می‌تواند به باشگاه کمک کند و من هم در ابتدای فصل به باشگاه کمک کردم تا جایی که توانستم و امیدوارم تعاملی بین بازیکنان و باشگاه باشد تا سقف را رعایت کنند.

حسینی درباره عملکرد خودش در بازی با هوادار افزود: ما در ۱۵ دقیقه اول خیلی تمرکز لازم را نداشیتم. این شرایط به تعطیلی لیگ برمی‌گردد چون ما بعد از چند هفته بازی می‌کردیم و در ابتدای بازی ۲ گل خوردیم. خداراشکر که به بازی برگشتیم و در بین دو نیمه هم کادر فنی صحبت‌هایی داشتند و توانستیم به بازی برگردیم.

دروازه بان استقلال درمورد مشکلات تیم هم گفت: قبلا هم گفتم از آشتی جواد نکونام و علی خطیر(سرمربی و مدیرعامل باشگاه) خوشحال شدیم زیرا ذهن بازیکن درگیر می‌شود و فصل گذشته همین مسایل روی کار تیم تاثیر گذاشت و خدا را شکر رابطه خوب شد و همه در کنار هم کار می‌کنیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۹ مهر

ش اکتبر 21 , 2023
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۹ مهر ...