استقلال برای تخلفات فیلمبردار سند رو کرد +فیلم

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با توجه به اتفاقات پایان دیدار با ذوب آهن اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

"با وجود مشخص بودن تخلف‌های پی‌درپی فیلمبردارِ پخش زنده بازی ذوب‌آهن - استقلال و اینکه کارشناسان امر معتقدند استاندارهای این نوع فیلمبرداری و همچنین حریم سرمربی استقلال رعایت نشده است، ظاهرا هنوز برخی‌ به دنبال توجیه این رفتار آماتور و مغرضانه فیلمبردار هستند. این توجیه واقعا جای تعجب دارد.

باشگاه استقلال صرفا برای تنویر افکار عمومی و ثبت در تاریخ، این ویدیو را از رفتارهای غیرحرفه‌ای فیلمبردار مذکور و دیگر اتفاقات بازی منتشر می‌کند و قضاوت را بر عهده بینندگان می‌گذارد.

با دیدن این ویدیو دو سوال اصلی باید مطرح شود. اول اینکه چرا برای نیمکت تیم میزبان از این هنرنمایی‌ها نبود و دوربینی ثابت آن هم نزدیک به زمین گذاشته شده بود؟ دوربینی که خطرساز هم شد و در یکی از صحنه ها ابوالفضل جلالی با آن برخورد کرد و ممکن بود بازیکنان دیگری هم با دوربین روی سه پایه برخورد کنند.

سوال دوم اینکه با توجه به محتوای این ویدیو، آیا رفتار غیرحرفه‌ای این فیلمبردار تصادفی بوده است؟

قضاوت با شما!"

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شوک کمیته انضباطی به استقلال و پرسپولیس؛ محرومیت ۱۸ ماهه برای ۲ سرخابی

س نوامبر 28 , 2023
به گزارش مشرق، در خصوص گزارش مقام رسمی مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه پرسپولیس در بازی با سپاهان اصفهان مبنی بر عدم حضور پزشک رسمی باشگاه، دکتر علیرضا حقیقیت و حضور علی اسدی، کارشناس تغذیه به جای ایشان و بدون مجوز و صدور کارت و استفاده از کارت پزشکی اصلی د...