شوک کمیته انضباطی به استقلال و پرسپولیس؛ محرومیت ۱۸ ماهه برای ۲ سرخابی

به گزارش مشرق، در خصوص گزارش مقام رسمی مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه پرسپولیس در بازی با سپاهان اصفهان مبنی بر عدم حضور پزشک رسمی باشگاه، دکتر علیرضا حقیقیت و حضور علی اسدی، کارشناس تغذیه به جای ایشان و بدون مجوز و صدور کارت و استفاده از کارت پزشکی اصلی در بازی فوق، با توجه به نقض ماده ۳۶ آیین نامه برگزاری لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب ۹۸ و با در نظر گرفتن مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی، علی اسدی به محرومیت ۱۸ ماهه از حضور در کلیه ورزشگاه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و علیرضا حقیقت به دلیل قصور از حضور در بازی بدون اطلاع ایفمارک( کمیته پزشکی مسابقات لیگ) و در اختیار دادن کارت خود به دیگری، به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس نیز به علت مسئولیت تضامنی و قصور در جایگزین نمودن پزشک رسمی و عدم اطلاع غیبت پزشک خود وفق مواد ۵۰ و ۷۷ مقررات انضباطی به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا و تماما ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ ، قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

*در خصوص گزارش مقام رسمی مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه استقلال در بازی برابر تراکتور مبنی بر عدم حضور پزشک رسمی باشگاه، دکتر محمد علی زارع و حضور سید محمد آقا محمدآبادی که دندانپزشک بوده به جای ایشان بدون مجوز و صدور کارت و استفاده کارت پزشک اصلی در بازی فوق، سیدمحمد آقامحمد آبادی به محرومیت ۱۸ ماهه از حضور در کلیه ورزشگاه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و دکتر محمد علی زارع به علت قصور از حضور در بازی بدون اطلاع ایفمارک (کمیته پزشکی مسابقات لیگ) و در اختیار دادن کارت خود به دیگری، به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه استقلال نیز به علت مسئولیت تضامنی و قصور در جایگزین نمودن پزشک رسمی و عدم اطلاع غیبت پزشک خود وفق مواد ۵۰ و ۷۷ مقررات انضباطی به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا و تماما ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ ، قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکایت باشگاه استقلال از باشگاه ذوب آهن و هیات فوتبال استان اصفهان

س نوامبر 28 , 2023
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با انتشار پیامی اعلام کرد که از باشگاه ذوب آهن و هیات فوتبال اصفهان شکایت می‌کند. باشگاه استقلال نوشت: «در پی اتفاقات رخ داده در جریان بازی استقلال - ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ‌برتر، به میزبانی باشگاه ذوب آهن در ورزشگ...