از انتشار رقم قراردادم با استقلال نمی‌ترسم/ یک سال فاجعه‌بار در پیش داریم

به گزارش مشرق، مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال پس از پیروزی این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت: هیج مسابقه‌ای راحت نیست و بازی هفته قبل‌مان با سپاهان هم بازی خوبی بود اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم ولی امروز با وجود اینکه بازی سختی بود برنده شدیم.

مهدی‌پور درباره ارسال پاس گل در این مسابقه نیز اظهار داشت: روی ضربات ایستگاهی زیاد تمرین می‌کنیم، چیزی که کادر فنی از من درخواست بکند را انجام می‌دهم.

وی با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان استقلاا اضافه کرد: خیلی از مطالبات فصل پیش را نگرفته‌ایم. حساب و کتابی که خودم دارم خیلی بیشتر از مبلغی است که باشگاه به عنوان مطالبات فصل قبلم اعلام کرده است. معلوم نیست کی قرار است طلب‌مان و پیش‌پرداخت فصل بعد را پرداخت کنند! اطلاع داشتند دربی عقب می‌افتد و برای همین گفتند قبل از دربی تسویه می‌کنیم اما من اصرار داشتم که تاریخ معین کنند.

هافبک استقلال با دفاع از قراردادهای بازیکنان این تیم، گفت: قراردادهای بازیکنان استقلال اصلا عجیب و غریب نیست؛ رقم آن از نصف قراردادهای لیگ امسال خیلی کمتر است. ترس و واهمه‌ای از انتشار قراردادم ندارم.

مهدی‌پور افزود: دود این کار در چشم بازیکن، مربی و هوادار می‌رود. در ترکیب و تعویض تیم دست ما بسته است. اصلا شرایط تیم خوب نیست و وضعیت مناسبی نداریم و یک سال فاجعه‌بار را از نظر مالی سپری می‌کنیم و با این وضعیت خودمان را آماده کرده‌ایم که شاید بیشتر از ۱۰ یا ۲۰ درصد پول نگیریم!

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خانی: اختلافات نکونام و خطیر را برطرف می‎‌کنیم/ یک بازیکن مصری در راه استقلال است

س آگوست 29 , 2023
به گزارش مشرق، علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره استقلال پس از پیروزی این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال درباره اختلاف نظر سرمربی و مدیرعامل این باشگاه گفت: فردا جلسه هیئت مدیره را تشکیل دهیم و اگر بتوانیم از نکونام دعوت می‌کنیم ت...