آخرین تحولات باشگاه استقلال(2) / دوباره جنگ استرا و باشگاه شروع شد؛ فتح الله زاده هم دست نشانده وزیر از آب در آمد!

باشگاه استقلال

علی فتح الله زاده عصر امروز با صحبت هایش در برنامه فرمول یک شبکه یک صدا و سیما دوباره هوادارن استقلال را نگران وضعیت استراماچونی کرد.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه نگرانی های چند روزه هواداران از وضعیت استراماچونی در حال پایان یافتن بود و همگان منتظر بودند سرمربی ایتالیایی هفته آینده برای از سر گیری تمرینات به تهران سفر کند، اظهارات علی فتح الله زاده عضو جدی هیات مدیره باشگاه استقلال در برنامه فرمول یک دوباره نگرانی و اضطراب را به دل میلیون ها هوادار استقلال بزرگ آورد.

در این خبر سعی می کنیم لحظه به لحظه تحولات باشگاه استقلال را برای شما عزیزان و همراهان گرامی پوشش دهیم:

* عصر امروز دوشنبه 2 دی ماه 1398، علی فتح الله زاده عضو جدید هیات مدیره استقلال در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد و با اظهاراتش دوباره هواداران استقلال را نگران وضعیت آمدن یا نیامدن استراماچونی کرد

استراماچونی تازه فردا به ما اعلام خواهد کرد که آیا به ایران می آید یا نه!

قلعه نویی قرارداد دارد اما مجیدی جزو گزینه هاست!

(متن کامل مصاحبه فتح الله زاده را از اینجا بخوانید)

 
* پس از مصاحبه امروز فتح الله زاده در شبکه یک و مطرح کردن درخواست های جدید استراماچونی، امیر سلطانی مشاور باشگاه استقلال و فرد مذاکره کننده با سرمربی ایتالیایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود، این ادعای عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
استوری سلطانی
* فاطمه صمدی خبرنگار نزدیک به فتح الله زاده در کانال تلگرام خود خبر داد که اسناد درخواست های جدید استراماچونی بزودی توسط باشگاه استقلال منتشر خواهد شد.
* تنها دو بند از خواسته های استراماچونی آن هم به صورت اسکرین شات، بدون تاریخ ارسال و فرستنده توسط فاطمه صمدی و سایت ورزش 3 منتشر شد که ترجمه آن به شرح زیر است:
ایمیل وکیل استراما
ایمیل وکیل استراما
مبلغ ۴۷۰ هزار یورو در یک قسط به همان شکل و حساب بانکی به‌عنوان آخرین پرداختی بلافاصله بعد از امضای قرارداد پرداخت خواهد شد. این شرایط  الزامی برای اعتبار قرارداد است و در نتیجه آقای استراماچونی و اعضای کادر فنی‌اش تا زمانی که مبلغ گفته شده به ترتیب بالا پرداخت نشود، به تهران سفر نخواهند کرد.
لطفا این را در نظر داشته باشید که این بندها غیرقابل مذاکره است و ... ؛ تنها در صورتی اعتبار دارد که در ۲۴ ساعت آینده توسط استقلال پذیرفته شود.
اگر باشگاه استقلال با این شرایط و بندها موافقت کند، باید نمایندگان حقوقی باشگاه به همین ای‌میل پاسخ بدهند. در صورت تایید، ما آنگاه توافق‌نامه نهایی را بررسی، تایید و اجرا می‌کنیم. ما پیشاپیش از توجه به موارد بالا تشکر کرده و منتظر پاسخ هستیم. با تشکر»
* به گزارش استقلال نیوز، در مورد انتشار مفاد ایمیل منتشر شده توسط خبرنگار نزدیک به فتح الله زاده و سایت ورزش سه:
1. حضور فتح الله زاده در برنامه فرمول یک برای گفتن این حرف ها برای خراب کردن استراماچونی نزد هواداران از قبل برنامه ریزی شده بود.
2. چرا تنها دو بند از ۸ بند درخواست های استراماچونی توسط سایت ورزش سه منتشر شد و خبری از سایر مفاد آن نیست؟
3. عکسی که از ایمیل در اختیار فاطمه صمدی و ورزش3 فرار گرفته است، فاقد تاریخ است یعنی هوادار نمی داند این ایمیل برای چه تاریخی است، قبل از مذاکره در سفارت ایران در رُم یا بعد از آن؟ که این نشانگر سناریویی عجیب رای استقلال و استراماچونی است.
3. مگر فتح الله زاده نگفته بود، بدون استرا به استقلال نمی آیم؟ حال چه شد که خواستار فرهاد مجیدی و مربی ایرانی شده است؟؟؟
* خبر ورزشی در خبری اختصاصی گفت: وکلای آندره آ استراماچونی فردا متن کامل هر دو ایمیل را منتشر می کنند.
آنچه آنها می خواهند تضمین پرداخت امن باقی مانده مبلغ قراردادشان است.
یک ایمیل در سه صفحه و ایمیل دیگر در دو مقطع قبل و بعد از مذاکره رم به باشگاه استقلال ارائه شده است.
* پست اینستاگرامی امیر رفیعی تهیه کننده آبی به رنگ آسمان در رابطه با اتفاقات امشب:
امیر رفیعی
* توییت چیا فوادی سردبیر خبرگزاری فوتبالی و تکذیب ماجرای درخواست فوری استراماچونی برای پرداخت کل پولش تا پایان مبلغ قرارداد.
چیا فوادی
* متن فارسی درخواست های استراماچونی از استقلال که به شرح زیر است:
استراماچونی
به گزارش استقلال نیوز، اینکه درخواست های استراماچونی از باشگاه استقلال چگونه به دست این خبرگزاری ها رسیده است، مشخص نیست ولی چیزی که کاملا مشهود و واضح است برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای قرار دادن استراماچونی مقابل هواداران و تخریب او توسط مدیران گماشته شده توسط وزیر است.
* باشگاه استقلال پاسخ درخواست های استراماچونی را اینگونه داد:
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال در مصاحبه‌های متعدد پس از ترک ایران اعلام و تاکید کرده بود که اگر دستمزدش به طریقی که مشخص شود از طرف باشگاه استقلال بوده و از طریق حساب بانکی او در ایتالیا پرداخت شود، مشکلی برای بازگشت به تهران نخواهد داشت و پس از دریافت وجه بلافاصله به ایران می‌آید. صرف نظر از مسائل و مشکلاتی که باشگاه استقلال جهت تحقق این شرط بسیار دشوار در موقعیت تحریم متحمل شده، متاسفانه پس از واریز وجه به حساب استراماچونی هنوز بازگشت ایشان به ایران اجرایی نشده است. همچنین صبح یکشنبه نامه‌ای با ۱۱ شرط توسط وکیل ایشان برای باشگاه استقلال ارسال شده که جهت تنویر افکار عمومی و ارتباط شفاف با هواداران عزیز در زیر شروط استراماچونی و پاسخ باشگاه استقلال منتشر شده است:
▪️ بند اول: کاهش مدت قرارداد، از دو ساله به یکساله، یعنی تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

?پاسخ باشگاه: قبلا با این شرط به دلیل خواست هواداران موافقت شده است.

▪️ بند دوم: مبلغ قرارداد جدید باید ۴۷۰ هزار یورو باشد. که از این مبلغ ۴۳۷/۵۰۰ یورو بابت پرداخت حقوق، مطابق با قرارداد کاری قبلی، ۱۲/۵۰۰ یورو بابت بلیت‌های کنسل شده یا استفاده نشده و ۲۰ هزار یورو برای هزینه وکیل خواهد بود.

?پاسخ باشگاه: مانده مبلغ قرارداد قبلی با جمع مبالغ واریزی باشگاه دارای مغایرت است.

▪️ بند سوم: بلافاصله بعد از امضای نهایی قرارداد، کل مبلغ فوق الذکر باید به صورت یکجا، به شیوه‌ای مشابه و به شماره حساب آخرین پرداخت واریز شود. استراماچونی و دستیارانش تا زمانی که کل مبلغ فوق را دریافت نکنند، به تهران نخواهند آمد.

?پاسخ باشگاه: سوای اختلاف اساسی با عرف معمول در جهان فوتبال، باشگاه استقلال اعلام می‌نماید همانگونه که تاکنون مبلغ قابل توجهی از حق‌الزحمه استراماچوونی و همکارانش را پرداخت کرده، از این پس نیز حقوق ماهیانه به صورت مرتب و در موعد مقرر به حساب واریز خواهد شد.

▪️ بند چهارم: هزینه اجاره آپارتمان‌های سرمربی و دستیارانش تا خرداد ۱۳۹۹ به طور یکجا توسط باشگاه پرداخت شود.

?پاسخ باشگاه: همچنان که قبلا مشکلی در این مورد وجود نداشته، هزینه اجاره آپارتمان ایشان از شش ماه قبل تا پایان آذر ۱۳۹۸ پرداخت شده بود و در ادامه هم این روال انجام خواهد گرفت.

▪️ بند پنجم: تا پایان قرارداد (۵ ماه دیگر) چهار بلیت رفت و برگشت بیزینس برای سرمربی و خانواده‌اش تهیه شود.

?پاسخ باشگاه: جهت حسن نیت باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این شرط موافقت می‌شود.

▪️ بند ششم: تا پایان قرارداد چهار بلیت اکونومی برای دستیاران استراماچونی تهیه شود.

?پاسخ باشگاه: مثل پاسخ به بند پنج

▪️ بند هفتم: باید مبلغ خالص ۹۰۰ هزار یورو از سوی باشگاه استقلال برای انتقال بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی سرمایه‌گذاری شود.

?پاسخ باشگاه: همان طور که بارها در جلسات حضوری به استراماچونی تاکید شده بود، بودجه باشگاه برای جذب بازیکنان جدید خارجی حدود ۵۰۰ هزار یورو خواهد بود.

▪️ بند هشتم: پرداخت حقوق بازیکنان در موعد مقرر و تعهد برای پرداخت دستمزدها آنها در ادامه فصل توسط باشگاه

?پاسخ باشگاه: همان طور که از ابتدای فصل باشگاه تلاش کرده تا تمام مطالبات گذشته بازیکنان را پرداخت کند، اکنون هم نسبت به تعهداتش پایبند است و همه تلاش خود را در این مورد انجام خواهد داد.

▪️ بند نهم: تعهد باشگاه برای دریافت ویزای کار مربیان

?پاسخ باشگاه: ویزای کار ایشان مدتها قبل صادر شده است.

▪️ بند دهم: کادر ایتالیایی در صورت سفر برای ترک تهران مشکلی نداشته باشند.

?پاسخ باشگاه: مشکلی بابت ورود و خروج ایشان وجود نداشته. به عنوان مثال حتی ایشان بدون اطلاع باشگاه دو هفته قبل تهران را ترک کردند.

▪️ بند یازدهم: همه مفاد و شرایط قرارداد کاری قبلی که اخیرا خاتمه یافته است با مفاد و شرایط جدید تنظیم و تعدیل خواهد شد.

▪️ در پایان این نامه با حروف درشت تاکید شده: «شروط فوق قابل مذاکره نبوده و تنها از طرف ما قابلیت اصلاح خواهد داشت. ضمنا این شروط تنها در صورتی دارای اعتبار است که مراتب موافقت با آن، از سوی باشگاه استقلال تا ۲۴ ساعت آینده از طریق ایمیل به ما ابلاغ شود.»

این خبر بروز رسانی می شود..

مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح‌الله‌زاده: هرچه پیش می رویم استرا کار را سخت تر می کند

د دسامبر 23 , 2019
به گزارش مشرق،‌ علی فتح‌الله زاده در خصوص صحبت‌هایی که این روزها پیرامون آ‌ندره‌‌آ  استراماچونی مطرح می شود و این که ‌آیا وی به استقلال برمی‌گردد یا خیر اظهار داشت: واقعیت این است که هر چیزی که این مربی از ما خواسته تاکنون پ...