استقلال در فاز تهاجمی و دفاعی عالی بود

به گزارش مشرق، «حسین کاظمی» اظهار داشت: استقلال در دیدار با پارس جنوبی‌جم توانست نمایش خوبی را به اجرا بگذارد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

وی افزود: این تیم در فاز دفاعی و تهاجمی هماهنگ بود و این عامل برتری استقلال در این مصاف بیرون از خانه بود.  خط هافبک استقلال در این مصاف پر توان بود و فرصت‌های خوبی را برای گل‌زنی خلق کرد.

بیشتر بخوانید:

روایت نامجو مطلق از دومین قهرمانی آسیایی استقلال

کاظمی تصریح کرد: استقلال خیلی بدشانس بود که نتوانست مقابل پارس جنوبی‌جم تعداد گل‌های خود را افزایش دهد و البته نباید از نقش «محسن فروزان» گذشت که با واکنش‌های خود اجازه نداد بیشتر از ۲ گل دریافت کند.

وی تاکید کرد: استقلال با این پیروزی به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد و شانس‌ خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: دیدار با سپاهان برای استقلال اهمیت ویژه‌ای دارد و پیروزی در این دیدار می‌تواند سهیمه‌ استقلال در آسیا را تثبیت کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پشت پرده پشیمانی استقلال از خرید امتیاز فوتسال قم

چ جولای 29 , 2020
به گزارش مشرق، در شرایطی که هنوز برنامه ریزی و پیش بینی های فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال به صورت رسمی مشخص نشده است اما تیمداری باشگاه استقلال در این رقابت ها تا حد زیادی قطعی شده است. استقلال که در پی تصمیم وزارت ورزش برای خصوصی سازی عزم خود...