نیمه نهایی جام حذفی/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری پرگل مقابل نساجی؛ امسال خیلی به ما سخت گذشت!

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از برتری پرگل مقابل نساجی مازندران گفتند:برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی حریف ما در فینال خواهد بود اگر قطعاً داور فینال خارجی باشد.

        

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی مازندران، از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 1401/1402، در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران با خبرنگاران صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* حجت کریمی (سرپرست باشگاه استقلال)

امروز جلسه‌ای با تاج و زارعی (رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای داشتیم و قرار شد اعتراض و پیگیری کنیم.)

وی در پاسخ به این سوال که «آیا شما به مالزی خواهید رفت؟» گفت: اگر نتیجه نگیریم، بله. ضمن اینکه تاج هم قول داد که کمک کند.

کریمی درباره پرونده‌های باز مربوط به بدهی باشگاه عنوان کرد: بدهی‌ها را دادیم و فقط یک پرونده بدهی داریم که کارش انجام شده است. در شرایط تحریم هستیم و آنها باید این موضوع را قبول کنند. خودشان ما را تحریم کرده‌اند. آن طرف پول داریم که نمی‌توانیم استفاده کنیم. این طرف هم وقتی می‌خواهیم حواله کنیم، هزار مشکل داریم. کارها انجام شده و باید ببینیم چه می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره انتخاب ورزشگاه فولادشهر برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: این ورزشگاه در زمان فتح‌الله‌زاده انتخاب شده بود و من انتخاب نکردم. از روزی که من آمدم، پیگیر این کارها بودم.

وی درباره قرارداد با اسپانسر تصریح کرد: الان قرارداد به نتیجه رسیده و منتظر همراه اول هستیم که پول را به حساب باشگاه واریز کند.

کریمی درباره خبر بازگشت وریا غفوری گفت: من چنین خبری نشنیده‌ام.

وی در پایان پیرامون طلب استراماچونی عنوان کرد: پرداخت شده است. باز هم می‌خواهید به او پول بدهیم؟!

کریمی بار دیگر به تمایل باشگاه استقلال به ادامه همکاری با ساپینتو تأکید کرد و گفت: قرارداد این مربی تمدید می‌شود و ما اکنون منتظر وکیل ایشان هستیم. قرار است وکیل ساپینتو به تهران بیاید و مذاکرات نهایی را انجام دهیم.


  

* رضا میرزایی 

قسمت و تقدیر پروردگار اینگونه بود که در بازی آخر لیگ به این شکل مصدوم شوم‌. هر وقت برای استقلال بازی کردم، صد خود را گذاشتم و با تمام توان، انرژی و انگیزه‌ام تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم به کار می‌گیرم.

من در بازی با تراکتور بدون گرم کردن به زمین آمدم. یک بازیکن استارتر هستم و سعی می‌کنم پشت دفاع حریف خیلی استارت بزنم. به همین دلیل بدن من خیلی تحلیل رفت. قسمت و تقدیر این بود اما خدا را شکر هواداران باوفایی داریم.

در این چند روز که این مصدومیت بد برای من به وجود آمد، خیلی حال روحی‌ام بد بود اما امروز که به ورزشگاه آمدم، تیم را دیدم و مقداری از لحاظ روحی بهتر شدم. خیلی هواداران را دوست داشته و دوست دارم تا زمانی که خوب می‌شوم به همین شکل از من حمایت کنند تا بتوانم با انگیزه و روحیه مضاعف و دوچندان بازگردم.

میرزایی درمورد زمان عمل جراحی خود گفت: ۸_۷ روز دیگر منتظر می‌مانم تا پس از خوابیدن ورم و التهاب پایم، جراحی کنم.

وی درخصوص اینکه گفته بودند دوست دارند پرسپولیس به فینال بیاید تا استقلال انتقام خود را از این تیم بگیرد، عنوان کرد: انتقام بحث جداگانه‌ای دارد اما هرتیمی به فینال بیاید باید با صد در صد توان خود بازی کرده و برنده باشیم. امیدوارم بتوانیم یک قهرمانی هدیه کنیم زیرا تیم خیلی خوبی امسال داشتیم و مقداری بدشانسی آوردیم. 

بازیکنان ما خیلی با وفا و باوجود هستند‌. با این درصد کمی که گرفته‌اند اداره زندگی خیلی سخت است. بازیکنان ما ۲۵ تا درصد دریافتی داشته‌اند. شرایط ما با سایر تیم‌ها که ۸۰_۷۰ درصد پول گرفته‌اند برابر نبود.

میرزایی درخصوص اینکه باشگاه استقلال باید طلب استراماچونی را پرداخت می‌کرد، گفت: این موضوع درست است اما تیم‌های دیگر خیلی جلوتر پول های خود را پرداخت کرده و درصد خود را به این میزان رساندند اما گذشت. یک فینال داریم و باید با بردن آن قهرمان شویم.


* مهدی قائدی 

بازی خوبی انجام دادیم و دل هواداران را شاد کردیم و به فینال صعود کردیم.

وی درمورد وضعیت مالی باشگاه استقلال، عنوان کرد: وضعیت مالی همیشه در استقلال مشکل داشته است، اما امسال واقعاً فاجعه‌بار بود. مگر می‌شود تیم به این خوبی باشد، اما حدود 7 ماه هیچکس در تیم پول نگیرد؟ امسال خیلی به ما سخت گذشت. پولی که گرفته بودند گفتند برای طلب استراماچونی بود. این موضوع در اولویت بود و مدیران گذشته می‌توانستند انجام دهند. حالا وقتی می‌گویند از آسیا حذف نشده‌ایم پول بازیکنان باید در اولویت باشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص موضوع آقای گلی‌اش در لیگ برتر و اینکه اگر پنالتی مقابل هوادار را حسینی نمی‌زد، حالا او می‌توانست به صورت مشترک با مغانلو آقای گل لیگ برتر شود، عنوان کرد: اصلاً مهم نیست. موفقیت تیم همیشه برای من مهم است.

قائدی در پاسخ به این سوال که دوست دارید در فینال با چه تیمی بازی کنید، گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای هر دو تیم؛ انشالله هرجا که هستند موفق باشند. برای من فرقی نمی‌کند که چه تیمی فینالیست می‌شود. فقط باید بگویم که داور خوبی برای فینال انتخاب شود، چون ما امسال خیلی ضرر کرده‌ایم. می‌گویند نمی‌شود از داور خارجی استفاده کرد و با این شرایط به نظرم اگر بتوانند از حضور علیرضا فغانی استفاده کنند خوب است.

وی درخصوص مصدومیت رضا میرزایی، خاطرنشان کرد: اگر او حضور داشت می‌توانست به تیم کمک کند. امیدوارم زودتر بازگردد. ما از وی حمایت می‌کنیم، اما باشگاه هم باید حواسش به چنین بازیکنان باشد. باشگاه باید حواسش به خیلی چیزها باشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه گفته می‌شود ممکن است در پایان فصل از این تیم جدا شود، اظهار داشت: بعد از فینال و قهرمانی در این خصوص صحبت خواهم کرد. 


   

* مهدی مهدی‌پور 

بازی خیلی خوبی بود و شرایط ایده‌آلی داشتیم. به هواداران و اعضای تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم در فینال هم با هر تیمی که می‌آید بازی بی‌نظیری داشته باشیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم. متأسفانه در فینال حضور ندارم و از این بابت خیلی ناراحتم. 

هافبک استقلال در مورد کارت زردی که گرفت، گفت: به نظرم آن صحنه صددرصد کارت زرد داشت. متأسفانه فینال را از دست دادم امیدوارم بچه‌ها در فینال جام را برای هواداران به ارمغان بیاورند. 

وی در خصوص شرایط مالی تیم استقلال عنوان کرد: در مورد شرایط مالی صحبت کرده‌ایم. هفت ماه هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم و در این 6-7 ماه خیلی به ما سخت گذشت هر تیمی جای استقلال بود اصلاً به اینجا نمی‌رسد و تا الان کلاً از هم پاشیده بود. هواداران باید به بچه‌های این تیم افتخار کنند. کار هیچ تیمی نیست که هفت ماه پول نگیرد، بازیکنان و کادر فنی پای کار بمانند. همه تلاش‌شان را به کار بگیرند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

هافبک استقلال در مورد اینکه قائدی اعلام کرد سِر شده‌ایم، گفت: خیلی سخت گذشت به جز 7-8 هفته‌ای که مصدوم بودم خدا را شکر فصلی خوبی برایم بود. در این سه چهار بازی آخر شرایط خوبی داشتم و توانستم تا جایی که می‌توانم به  تیم کمک کنم خیلی دوست داشتم در فینال بازی کنم اما متأسفانه نشد.

مهدی‌پور پس از شوخی روی ماتا با او در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مورد اینکه آیا رابطه خوبی با مربی استقلال دارد، اظهار داشت: نه، زیاد هم رابطه ما خوب نیست! (با خنده) نه، هم واقعاً رابطه خیلی خوبی داریم و هم اینکه کار درست است. 

وی در خصوص اینکه آیا فصل بعد در استقلال می‌ماند، عنوان کرد: فصل بعد قرارداد دارم و در خدمت تیم استقلال هستم اگر لایق باشم.

هافبک استقلال در مورد مصدومیت طولانی‌مدت رضا میرزایی گفت:‌ سال اول حضورش در استقلال است با اینکه کم بازی کرده اما سال خوبی برایش بود. بوگاتی استقلال شده، پسر خیلی خوبی است. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم سریع‌تر برگردد به تیم کمک کند.


    

* محمد محبی

خدا را شکر توانستیم به فینال برویم. دست تماشاگران استقلال درد نکند که واقعاً ما را سورپرایز کردند‌. توقع نداشتیم تا این اندازه تماشاگر بیاید و ظرفیت را پر کند.

ان‌شاءالله بتوانیم حداقل جام حذفی را برای آنها به ارمغان بیاوریم. واقعاً از هواداران ممنون هستم.

زننده ۲ گل استقلال مقابل نساجی درخصوص حمایت بازیکنان این تیم از رضا میرزایی، گفت: من و رضا از تیم سپاهان با هم رفیق هستیم. یک جورهایی دوست‌داشتنی‌ترین بازیکن تیم است و پس از اینکه فهمیدیم رباطش پاره شده، واقعاً شوکه شدیم. امیدواریم ۶ ماه بعد این مصدومیت را پشت سر بگذارد و با قدرت بازگردد. برای نیم فصل دوم سال بعد منتظرش هستیم و امیدواریم بهترین‌ها برایش رقم بخورد.

محبی درمورد اینکه آیا فصل بعد هم در استقلال می‌ماند، گفت: هیچ چیز نمی‌دانم!


   

آرش رضاوند 

برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی حریف ما در فینال خواهد بود. یک گام تا قهرمانی فاصله داریم که باید در آن بازی پیروز شویم. 

پیشنهاد می‌کنم قطعاً داور فینال خارجی باشد. فوتبال عربستان را ببینید. همه داوران ما خوب و عزیز هستند، اما اگر بازی حساس باشد قطعاً باید از داور خارجی استفاده کنند. اگر یک درصد امکان ندارد که از داور خارجی استفاده کنند پیشنهاد می‌کنم که از فغانی خواهش کنند که برای قضاوت فینال به ایران بیاید. 

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: باید تا پایان فصل صبر کنیم. به هر حال امسال مشکلات زیادی داشتیم.


  

* خسرو حیدری 

خیلی درمورد بازی با نساجی نمی‌خواهم صحبت کنم. از تماشاگران‌مان تشکر می‌کنم که واقعاً امروز سنگ تمام گذاشتند.

تا به حال چنین تیمی نداشتیم. باید به این بچه‌ها و این مربی افتخار کنند. این همه سال بازی کردم، چنین بازیکنانی نداشتیم که بدون پول و با این همه مشکلات بازی کردند.


  

* عارف غلامی 

خدا را شکر توانستیم یک بازی خیلی خوب ارائه بدهیم. مستحق برد بودیم و خوشبختانه توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. ان‌شاءالله نتیجه دلخواه‌مان را در فینال هم بگیریم.

وی درمورد اینکه استقلال با وجود خراب بودن وضعیت مالی خوب بازی می‌کند، گفت: دیگر وضعیت ما از ناراحتی، خراب بودن و اینگونه مسائل گذشته است.

مدافع استقلال درمورد نهایی شدن قرارداد این باشگاه با همراه اول، توضیح داد: براساس شنیده‌ها نهایی شده اما ما هیچ اتفاق جدیدی ندیده‌ایم.  اگر بخواهم حرف بزنم تکراری است. ۷ ماه است حرف می‌زنیم اما هیچ اتفاقی نیفتاده. همراه اول هم باید جوابگو باشد که فعلا جوابی نگرفته‌ایم. کمتر از ۷ روز دیگر فصل تمام شده است. اگر همان مصاحبه های قبلی را پخش کنید، بهتر است.

غلامی درخصوص میزان دریافتی خودش، توضیح داد: حدود ۵۰ درصد دریافتی داشته‌ام. خیلی وقت است ماشین خود را فروخته‌ام. برخی بازیکنان استقلال شب گذشته مشکل خواب داشتند. به حدی مشکلات زیاد بوده که از استرس و مشکلات زیاد، نمی‌توانستند بخوابند.

وی درمورد اینکه آیا باشگاه برای دریافت پول از تعهد گرفته است، گفت: ۱۰ بار تعهد و قول‌ داده‌اند اما هیچ وقت اتفاقی نیفتاده است‌. همان صحبت‌های قبلی مرا کپی کرده و بار دیگر پخش کنید.

مدافع استقلال درمورد احتمال برگزاری دربی در فینال جام حذفی و انتظار هواداران برای قهرمانی در آن بازی، عنوان کرد: در جام حذفی فوتبال هیچ چیز نوشته نشده و معلوم نیست. سال گذشته با همین تیم نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی بازی کردیم و به دلیل مشکلات داوری و اتفاقات خیلی روشنی که افتادیم، نتوانستیم صعود کنیم. ان‌شاءالله این بار اتفاقات داوری در فینال برای ما نیفتد‌‌.

غلامی درمورد شانس قهرمانی استقلال، توضیح داد: خیلی اتفاقات اثرگذار است و به فکر کردن نیست. به تلاش بچه‌ها و خیلی از مسائل دیگر که خودتان می‌دانید فوتبالی هم نیست بستگی دارد.

وی درمورد اینکه آیا ترجیح می‌دهند در فینال با هوادار بازی کنند یا پرسپولیس، اظهار داشت: ترجیح می‌دهیم با تیمی که به فینال می‌آید بازی کنیم.

مدافع استقلال درخصوص اینکه شب گذشته بازی النصر و الشباب در عربستان را داور سرشناس ایتالیایی سوت زد اما اینجا هر وقت صحبت استفاده از داور خارجی در دربی می‌شود، افشاریان می‌گوید داور ایرانی، گفت: دوستان چیزی که برای خودشان می‌پسندند، خیلی برای بازیکنان نمی‌پسندند. از آن طرف سهمیه بازیکن خارجی را ۷ نفر کرده‌اند. چه بهتر که لیگ باکیفیت‌تر شود. کیفیت داوری ها برای آن‌ها مهم نیست. خودشان پس از یک سال اقرار کردند داوری مشکلات مرگبار و تاثیرگذاری داشت. نوش دارو پس از مرگ سهراب شد.

غلامی در پایان عنوان کرد: هنر می‌خواست یک باشگاهی با ۷۸ سال تاریخ، این اتفاقات گریبانگیرش شود و ما بازیکنانش به این روز بیفتیم که در مورد چنین باشگاهی، این صحبت‌ها را کنیم. تمام دارایی‌های این باشگاه باسابقه حیف و میل و تمام شده است.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ نساجی را در مسیر رسیدن به فینال له کردیم؛ استقلال و ساپینتو از جام حذفی فقط قهرمانی می‌خواهند

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش سرمربی نساجی به اخراج احتمالی از تیم

چ مه 24 , 2023
به گزارش مشرق، کارلوس هرناندز انرخوس سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از پایان بازی با استقلال که با شکست سنگین چهار بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: در نیمه اول شروع خوبی داشتیم اما دو اتفاق جریان تیم ما را به کلی تغییر داد و ...