یار همیشگی فتح‌الله‌زاده برمی گردد؟

به گزارش مشرق، علی نظری ‌جوبیاری در خصوص نشستی که روز گذشته با علی‌ فتح‌ا‌لله‌زاده برگزار کرد اظهار داشت: بعد از تماسی که او با من گرفت نزد فتح‌الله‌زاده رفتیم و به او تبریک گفتیم. وظیفه ما بود که در این شرایط در کنار سرپرست باشگاه استقلال باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است با فتح‌الله ‌زاده و استقلال همکاری کند گفت:‌این پیشنهاد به من شد ولی من نمی‌توانم با باشگاه استقلال در شرایط فعلی همکاری کنم به فتح‌الله‌زاده گفتم اگر هر کاری باشد بدون حکم انجام می‌دهم ولی اینکه قرار باشد مسئولیتی را بپذیرم نمی‌توانم .

بیشتر بخوانید:

بلاتکلیفی استقلالی‌ها برای برگزاری تمرینات

معاون سابق استقلال با بیان این موضوع که فتح‌الله‌زاده کار سختی دارد گفت:‌با او صحبت کردم و می‌دانم استقلال بدهی‌های زیادی دارد ولی او به هر حال این مسئولیت را قبول کرده و ان‌شاءالله که موفق باشد.

وی در پاسخ به این سول که آیا فتح‌الله‌زاده می‌‌تواند در استقلال موفق شود گفت: فتح‌الله‌زاده مدیر توانمندی است و فقط امیدوارم وزارت ورزش هم به او کمک کند تا بتواند هم بدهی‌ها را پرداخت کند و هم مشکلات را از پیش‌‌رو بردارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نیک سیرت: هنوز برای استقلال فرصت جبران نتایج وجود دارد؛ زمین تمرین و پول مشکل اصلی استقلال است

د مارس 2 , 2020
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: ریشه مشکلات استقلال در سوء مدیریت مدیران گذشته است که حتی از آماده سازی یک زمین مناسب هم برنیامدند.       به گزارش استقلال نیوز، محمد نیک سیرت پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با ...