یکی دو تیم لیگ برتری در حال دوپینگ کردن هستند؟

سرویس ورزش مشرق – با توجه به درگیری فدراسیون فوتبال برای ورود به مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون به نظر می رسد برخی کمیته ها از جمله کمیته مبازه با دوپینگ بی تفاوت تر از سالهای قبل نسبت به این موضوع در حال تماشای اتفاقات رخ داده پیرامون این انتخابات است.

در روزهای اخیر برخی مسئولان باشگاهی نسبت به این موضوع که تعدادی از تیم های لیگ برتری در حال استفاده از داروهای تقویتی و یا احتمالا نیروزا هستند معترض شده و برای این موضوع به فدراسیون فوتبال هشدار داده اند که مراقب این شرایط باشند.

یکی از باشگاه های لیگ برتری به تازگی با ارسال نامه ای رسمی به کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال از دوپینگ یکی دو تیم بالای جدولی خبر داده و از کمیته مربوطه درخواست داشته تا در صورت لزوم از بازیکنان این دو تیم نمونه دوپینگ گرفته شود.

به یاد داریم که در فصول گذشته در پایان اغلب مسابقات لیگ برتری از یکی دو بازیکن تیم های برنده یا بازنده به صورت اتفاقی نمونه گیری می شد ولی در این فصل خیلی کمتر شاهد این موضوع بوده ایم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درخواست میزبانی تیم‌های ایرانی؛ چشم و هم‌چشمی یا چشم به کمک ۵۵۰ هزار دلاری؟

د فوریه 8 , 2021
به گزارش مشرق، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا قرار است از 25 فروردین تا 10 اردیبهشت سال 1400 برگزار شود اما هنوز محل برگزاری این مسابقات مشخص نشده است. به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده و البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ...