یحیوی: اختلافات داخلی به استقلال لطمه می‌زند

به گزارش مشرق، محمدعلی یحیوی، در خصوص وضعیت امسال استقلال اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که جواد نکونام آمده استقلال شرایطش فرق کرده و روند خوبی دارد و در حال‌حاضر هم در صدر جدول لیگ قرار دارد. این نشان دهنده اتحاد تیمی است و امیددارم این روند ادامه‌دار باشد.

وی در مورد نقل‌وانتقالات تیم استقلال گفت: متاسفانه در فصل نقل‌وانتقالات ضعف شدیدی داشتیم و این موضوع نشان می‌دهد مدیریت در این رابطه موفق عمل نکرده است.

یحیوی تاکید کرد: به نظر من جواد نکونام حق دارد که از دست مدیریت ناراحت باشد چون همه شاهد هستیم استقلال روی نیمکت آنچنان بازیکن خوبی در اختیار ندارد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه چه زمانی جدال مدیرعامل باشگاه با سرمربی تیم به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: این اتفاقات کاملا به ضرر استقلال است و به این بحث جدل‌ها فقط به اسم استقلال لطمه می‌زند. به نظر من باید بزرگان تیم بیایند و مدیرعامل و سرمربی را با هم آشتی بدهند. شک ندارم این دو نفر کنار هم باشند استقلال می‌تواند به راحتی قهرمان شود.

وی در مورد بزرگترین حسرت خود در فوتبال، گفت: بزرگ‌ترین حسرت من در بازی فینال برابر جوبیلو ایواتا ژاپن بود که نتوانستیم بازی را ببریم و هیچ‌وقت یادم نمی‌رود. اگر آن بازی را می‌بردیم الان سومین قهرمانی را به دست آورده بودیم.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند به قهرمانی فکر کند، تصریح کرد: اگر استقلال از حاشیه دور شود شک نکنید می‌تواند به قهرمانی برسد. خداراشکر استقلال با کمبود امکانات توانسته در صدر جدول باشد این نشان دهنده غیرت بازیکنان است و من خوشحالم که چنین بازیکنانی در تیم هستند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکایت باشگاه استقلال از اعتماد آنلاین و آدمک‌های پشت پرده حمله به استقلال/ انتشار سند تسویه‌نامه با سانتاکلارا برای رسوایی دروغ‌گویان

د آوریل 1 , 2024
به رغم توضیح شفاف باشگاه استقلال(تاج) پیرامون بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به اخذ مجوز حرفه‌ای، برخی افراد به دروغ، خبر جعلی حذف استقلال از آسیا را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، با گذشت تنها چند ساعت ا...