یامگا اخطارش را باطل می‌کند و به مرخصی می‌رود

به گزارش مشرق، کوین یامگا محبوبیت خارق العاده‌ای بین هواداران استقلال دارد. بازیکن فرانسوی آبی‌پوشان بدون شک در لیگ بیست‌ و دوم یکی از بهترین و مثمر ثمرترین بازیکنان استقلال بوده است.

یامگا این روزها به جای حضور در تمرینات استقلال به مداوای پای مصدومش می‌پردازد، مصدومیتی که در نیمه اول دربی برای او به وجود آمد. در دقایق پایانی نیمه اول بود که درگیری او با مهدی عبدی منجر به آسیب دیدگی این بازیکن و کشیدگی کشاله ران او شد به نحوی که یامگا سریعا از زمین بازی بیرون رفت و صالح حردانی جای او را گرفت.

درباره یامگا بازیکن مصدوم استقلال حرف و حدیث‌های زیادی در روزهای اخیر مطرح شده است. اخباری که به شدت هواداران استقلال را نگران کرده است. آنها سخت به دنبال این هستند تا از سرنوشت فوتبالیستی که گفته می‌شود دیگر قصد ماندن در ایران را ندارد، با خبر شوند.

بیشتر بخوانید:

پروژه داغ برای جذب ستاره استقلال

یامگا چند هفته پیش به باشگاه استقلال اخطار داد. او که چند ماهی موفق به دریافت مطالبات خود از آبی‌پوشان نشده بود، اخطار داد در صورت ادامه این روند حق دارد قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ و از طریق فیفا پیگیر حق و حقوقش باشد.

یامگا با وجود اخطاری که به باشگاه استقلال داده بود، در ایران ماند تا در ترکیب تیمش به میدان برود اما حالا و در روزهایی که وی مصدوم است از باشگاه درخواست مرخصی کرده تا چند روزی به فرانسه سفر کند. این مرخصی مورد موافقت ساپینتو و باشگاه استقلال قرار گرفته اما مدیران آبی‌پوشان برای اینکه رفتن ستاره خارجی‌شان به دردسر بزرگی تبدیل نشود، تمامی جوانب را در نظر گرفته‌اند.

بخش اعظمی از مطالبات کوین یامگا فراهم شده است و این پول قرار است به صورت حضوری به وی پرداخت شود. البته تفاهم نامه‌ای نیز به امضای طرفین خواهد رسید. تفاهم نامه‌ای که در آن نوشته خواهد شد نوتیس (اخطاری) که کوین یامگا به باشگاه استقلال داده از درجه اعتبار ساقط است و یامگا به زودی به ایران بر می‌گردد تا روند درمانی اش را زیر نظر کادر پزشکی استقلال دنبال کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال بیخیال پنالتی سوخته دربی نمی‌شود +فیلم

س مه 2 , 2023
به گزارش مشرق، شب گذشته رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در برنامه زنده تلوزیونی به مناظره با دو کارشناس داوری فوتبال کشور پرداخت که حواشی زیادی را در پی داشت. یکی از موضوعات پر بحث این برنامه که اتفاقا یکی از اصلی ترین سوژه‌های محافل فوتبالی در ...