یادداشت ویژه استقلال نیوز/ اتلاف وقت جایز نیست؛ بلاتکلیفی نیمکت بلای جان استقلال!

نیمکت استقلال

در حالیکه ظهر امروز محمود فکری از سرمربیگری استقلال برکنار شد اما هنوز سرمربی جدید این تیم معرفی نشده است.

به گزارش استقلال نیوز، اصولا در همه جای دنیا وقتی سرمربی را برکنار می کنند بلافاصله جانشین او را هم معرفی کرده و بازیکنان و هواداران را از بلاتکلیفی در می آوردند اما انگار در باشگاه استقلال، اتلاف وقت بازی هر روز مدیریت است و مدیران این تیم همواره کار امروز را به فردا موکول می کنند.

ماجرای اخراج فکری از یکی دو روز پیش آغاز نشد که بگوییم هیات مدیره برای جمع بندی در خصوص جانشین او نیاز به زمان دارد. فکری بعد از باخت به سپاهان هم اخراج شده تلقی می شد و با سلام و صلوات در تیم باقی ماند و 2 امتیاز حساس دیگر هم از دست داد و از نیمکت استقلال اخراج شد. بنابراین هیات مدیره بیش از دو هفته زمان برای رسیدن به جمع بندی در خصوص جانشین فکری داشتند، پس این همه تعلل در اعلام نام سرمربی جدید برای چیست؟

آیا سناریو و بازی جدیدی در راه است؟ هر ساعت نام یک گزینه جدید مطرح می شود و این اتفاق علاوه بر جو فضای مجازی، تمرکز تیم و بازیکنان را هم بهم می ریزد!

استقلال شنبه آینده در ورزشگاهآزادی باید مقابل فولاد صف آرایی کند و اگر در این دیدار هم امتیاز از دست دهد باید عطای قهرمانی را به لقایش ببخشد!

هر چه باشد، هر اتفاقی بیافتد، فردا سرمربی جدید باید و باید استقلال را تمرین دهد در غیر اینصورت، هیات مدیره استقلال می بایست تبعات این تعلل را بپذیرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

دستیاران فکری با باشگاه استقلال توافق کردند/ حنیف: استقلال خانه من است؛ آدم با خانه‌اش به مشکل نمی‌خورد!

رسمی/ قصه محمود فکری با استقلال به سر رسید!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسماعیل خلیل زاده: اعضای هیات مدیره با هیچ فردی مذاکره نکردند؛ مددی سرمربی را انتخاب می کند!

س مارس 2 , 2021
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مذاکره با مجیدی را تکذیب کرد.             به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص شایعات...