گولسیانی: خوشحالم استقلال را بردیم اما دربی تمام شد

به گزارش مشرق، گئورگی گولسیانی این روزها یک ستاره پنهان و حرفه ای برای پرسپولیسی هاست. بازیکنی که شماره ۴ نپوشید اما با پیراهن شماره ۳۰ هم وارث بر حق سیدجلال حسینی است. این مدافع گرجستانی در فصل جاری فوق‌العاده ظاهر شده و بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود. این بازیکن که یک مدافع میانی است، ۹ بار برای تیمش گل‌زنی کرده که بسیار آمار خوبی است. گولسیانی که پنالتی‌زن اول تیمش به حساب می‌آید، تا حالا ۷ بار پشت ضربه پنالتی قرار گرفته و همه ضرباتش را به گل تبدیل کرده است.

گولسیانی که سابقه بازی برای نساجی، ذوب آهن و سپاهان را هم در کارنامه دارد، در کل چند فصلی که در فوتبال ایران حضور دارد ۱۸ بار پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که آماری بی‌نظیر از خودش به ثبت رسانده است. جدای از پنالتی زدن او یک مدافع ششدانگ و کم اشتباه است که در دربی رفت هر دو گل پرسپولیس را زد و در دربی برگشت هرچند گلی به ثمر نرساند اما در بسته ماندن دروازه پرسپولیس بسیار تأثیرگذار ظاهر شد.

گئورگی گولسیانی در کنار خصوصیات فنی و اخلاقی که دارد یک حرفه ای به تمام معناست. بازیکنی که کمتر تحت تأثیر هیجانات بازی قرار می گیرد و معمولا مثل کاپیتان ها و بازیکنان با تجربه حرف می زند. این قبیل صحبت کردن گولسیانی همه را به یاد سید جلال حسینی می اندازد. باور نمی کنید تا انتهای این مصاحبه را بخوانید:

در بازی رفت دو گل زدی و در بازی برگشت گلی نزدی. بازی رفت با تساوی به پایان رسید و بازی برگشت با برتری پرسپولیس همراه شد. صحبتی در این رابطه نداری؟

فوتبال یک بازی گروهی است. اینکه چه کسی گل بزند مهم نیست و پیروزی تیم اهمیت دارد. من خیلی خوشحالم پرسپولیس برد و عضوی از این تیم موفق هستم. بازی رفت یک بازی دیگر بود و بازی برگشت هم یک مسابقه با شرایطی متفاوت که با پیروزی ما به پایان رسید. عیسی آل کثیر گل بسیار زیبا و حرفه ای زد که واقعا خوشحال کننده بود و یک برد شیرین را برای ما آورد.

بیشتر بخوانید:

کلمات زننده سرمربی استقلال مشخص شد

بعد از پایان دربی گفتی که امروز را هرگز فراموش نخواهی کرد. درست است؟

بله، خیلی خوشحالم که استقلال را بردیم اما دربی تمام شد و به تاریخ پیوست. باید به فکر بازی های بعدی باشیم تا به هدف اصلی خود برسیم.

منظورت بازی با پیکان است؟

نه! اول باید به فکر بازی حذفی با گل گهر سیرجان باشیم. من خیلی خوشحالم بابت دربی اما خوشحالی یک هفته ای متعلق به هواداران است. ما بازی های مهم و سختی پیش رو داریم و اول باید به فکر حذفی باشیم.

پیکان چه طور؟

اول باید حذفی را با موفقیت پشت سربگذاریم. بازی با گل گهر هم فوق العاده سخت است و ما در جام حذفی هم می خواهیم قهرمان شویم. بنابراین باید از این مرحله صعود کنیم و به نیمه نهایی حذفی برسیم. این هدف بعدی ماست.

خیلی ها تو را یک حرفه ای می دانند که مصاحبه هایت هم همین را نشان می دهد. نظری نداری؟

من در یک تیم بزرگ و حرفه ای و در کنار مربیان و همبازیان حرفه ای بازی می کنم. خیلی هم به این مسائل توجهی ندارم. بیشتر تلاش می کنم کار خودم را انجام دهم و رضایت مربیان را جلب کنم. شغل من فوتبال است و سعی می کنم تمرکزم روی کار خودم باشد. البته همه بازیکنان پرسپولیس حرفه ای هستم و از بودن و بازی کردن کنار آنها لذت می برم.

فکر می کنی نتیجه بازی حذفی چه شود؟

فوتبال قابل پیش بینی نیست اما تلاش می کنیم بهترین بازی خود را ارائه بدهیم. جام حذفی رقابت هایی سخت و غیر قابل پیش بینی است و انشالله بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نمی‌خواستند استقلال برنده دربی باشد

د آوریل 24 , 2023
به گزارش مشرق، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی در شهرآورد بزرگ پایتخت، اظهار داشت: باز هم استقلال از داوری ضربه خورد. من نمی‌دانم چرا فقط اشتباهات داوری برای استقلال و به نفع یک تیم خاص است. پیام حیدری تو...