گل گهر مقصد بعدی ذکی پور

به گزارش مشرق، پس از اینکه باشگاه استقلال موفق شد در فصل نقل و انتقالات محمد نادری و متین کریم زاده را جذب کند، بسیاری از فوتبالدوستان منتظر خبر جدایی زکی پور از جمع آبی پوشان بودند.

هر چند که تا چند روز پیش بازگشت میلیچ به ایران قطعی نشده بود، اما آنگونه که به نظر می رسید در صورت بازگشت مدافع کروات استقلال به ایران، باید زکی پور را دیگر جدا شده این فصل آبی ها قلمداد می کردیم که این اتفاق نیز سرانجام رخ داد.

میلاد زکی پور که ۴ سال پیش و در حالی که کمتر کسی نام او را شنیده بود، به همراه علیرضا منصوریان از نفت تهران به استقلال آمد و با بازی های خوب خودش، در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفت.

رفته رفته عملکرد زکی پور سینوس وار پیش رفت تا جایی که او در فصل گذشته به نیمکت نشین هرویه میلیچ تبدیل شد و بالاخره امسال و پس از جذب ۲ مدافع چپ، از استقلال کنار گذاشته شد.

در حالیکه زکی پور امروز به همراه مربی اش حسن تفتیان به صورت اختصاصی در مجموعه ورزشی انقلاب مشغول تمرین بود، حالا خبر می رسد که مقصد بعدی این بازیکن به احتمال زیاد گل گهر سیرجان خواهد بود.

گل گهری ها که در ابتدای فصل با به خدمت گرفتن بازیکنان مطرحی همچون علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان و محمد میری و سپردن نیمکت تیمشان به امیر قلعه نویی نشان دادند به دنبال کسب جایگاه خوبی در فصل جدید هستند، حالا پس از محسن کریمی، به دنبال دومین خرید خود از استقلال هستند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خطیر: بخدا من نبودم

ی نوامبر 1 , 2020
به گزارش مشرق، ماجرا از آنجایی شروع شد که عده‌ای علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال را به لو دادن تخلفات باشگاهی ایران متهم کردند. این موضوع چندان جدی گرفته نشد تا اینکه یک صفحه اینستاگرامی، خطیر را به دست داشتن در محرومیت عیسی آل کثیر متهم کرد. ...