گل سپاهان آفساید بود؛ پنالتی استقلال سوخت

به گزارش مشرق، نوید مظفری در مورد صحنه های به وجود آمده در دو دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: امشب چند صحنه تاثیرگذار داشتیم که مهم ترین آن به بازی سپاهان و پیکان باز می‌گردد. بدون شک گل سپاهان به پیکان مردود است زیرا بازیکنان ساپهان در شرایط آفساید قرار داشتند و داور به اشتباه گل را صحیح اعلام کرد.

وی ادامه داد: این اشتباه در نتیجه بازی تاثیر داشت و طبیعی است که عملکرد تیم داوری خوب نباشد. 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد صحنه‌ای قابل بحث دیدار استقلال تهران و تراکتور تبریز نیز گفت: در نیمه اول داور یک اشتباه مهم و تاثیرگذار داشت که مربوط به صحنه‌ای می شد که توپ در محوطه جریمه تراکتور با دست فخرالدینی به نوعی مهار شد اما داور این صحنه را ندید و یک پنالتی استقلال در این دیدار سوخت.

مظفری تاکید کرد: اگر استقلال در این دیدار پیروز نمی شد این اشتباه خیلی به چشم می آمد اما این بازی به سود استقلال تمام شد و عملکرد داوری نیز در حد متوسط ارزیابی می‌شود.

وی در مورد صحنه گلی که قایدی به ثمر رساند اما به نام مدافع تراکتور ثبت شد نیز افزود: طبق قانون جدید اگر مسیر توپ عوض شود این تصمیم درست است اما در این صحنه توپی که توسط قائدی به سوی دروازه تراکتور زده شد از سوی مدافع مهار نشد و این توپ در مسیر گل قرار داشت. بنابراین گل باید به نام مهدی قایدی ثبت شود. 

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ نتایج و جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۶

س جولای 6 , 2021
به گزارش مشرق، از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور، تیم صدرنشین پرسپولیس در اهواز میزبان فولاد بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. قرمزپوشان با این تساوی ۵۵ امتیازی شدند و با توجه به تساوی سپاهان مقابل پیکان در صدر ج...