گلایه هافبک استقلال از وضعیت مالی؛ پول خرید یک وعده غذا هم ندارم

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد.

امید حامدی‌فر پس از این بازی درخصوص مشکلات مالی بازیکنان اظهار داشت: برخی حواشی پیش آمد که خیلی باعث ناراحتی من شد. متاسفانه خیلی مسائل وجود دارد که هواداران نمی‌دانند. قطعا باعث افتخارمان است که این پیراهن استقلال را می‌پوشیم اما برای خرج و مخارج نیاز به پول داریم. اگر زندگی درستی نداشته باشیم، موجب نارضایتی هوادار می‌شود و حق این موضوع را نیز دارد.

وی ادامه داد: فشار زیادی که به ما وارد می‌شود، باعث شده که بعضی حرف‌ها را بی‌پرده بگویم؛ قراردادم حدود ۹ میلیارد تومان بوده و به خاطر سقف بودجه به یک میلیارد رسید و اسنادش هم موجود است. قراردادم را به عشق استقلال پایین آوردم، ۶ ماه هم خانه نداشتم، خانه یکی از دوستانم در یک اتاق بودم و حتی غذایی برای خوردن نداشتم.

هافبک استقلال با اشاره به مشکلاتش در این تیم عنوان کرد: تا الان هیچ کجا صحبت نکردم ولی الان که مرا روبه‌روی هواداران قرار داده‌اند، اذیت می‌شوم. به خاطر عشقم به استقلال حدود ۸ میلیارد از قراردادم کم کردم، با اینکه هر کسی این کار را انجام نمی‌دهد؛ با این حال هیچ پولی در کارتم نیست. حتی پولی برای چرخاندن زندگی و تامین یک وعده غذایی ندارم و از این یک میلیارد هم فقط ۶۰۰،۷۰۰ میلیون را دریافت کردم.

وی افزود: سال قبل پایین‌ترین دریافتی را داشتم، یعنی ۴۲ درصد از قراردادم را گرفتم و امسال هم از قراردادم کم کردم. گفتند درست می‌کنیم، اما کسی نیست که جوابگو باشد.

حامدی‌فر در پایان درباره برخورد با یامگا که باعث آسیب دیدگی شدید چشم این بازیکن فرانسوی شده، خاطرنشان کرد: من از همه بیشتر ناراحت هستم و آن اتفاق واقعا سهوی بود. یامگا از پشت آمدم و او را ندیدم. خانواده‌ام نیز فحش خوردند، اما چیزی برای گفتن ندارم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمربی استقلال از بازی بعدی محروم نیست

ج فوریه 16 , 2024
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف نفت آبادان رفت و در اولین بازی نیم فصل دوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.آبی‌های تهران در جریان این بازی کارت‌های متعددی دریافت کردند که به نظر می‌رسید یکی از این اخطارها نصیب جواد ...