گفتند امکان برگزاری پیکان-استقلال در ورزشگاه آزادی نیست/ خواستار اجرای عدالت هستیم

به گزارش مشرق، با توجه به واکنش باشگاه استقلال نسبت به شایعات برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مصاحبه‌ای اعلام کرد قرار بود دیدار استقلال مقابل پیکان نیز با یک روز تاخیر در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما عدم پیگیری از سوی آبی‌ها باعث شد این مسابقه در ورزشگاه دستگردی برگزار شود.

فرشید سمیعی سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های سهیل مهدی گفت: باشگاه استقلال به شدت عدم پیگیری برای انجام بازی با پیکان در ورزشگاه آزادی را تکذیب می‌کند. ما پیگیری مجدانه‌ای انجام دادیم اما گفته شد؛ طبق قانون باشگاه پیکان ۲ استادیوم معرفی کرده، استادیوم اول انقلاب کرج و استادیوم دوم دستگردی که شورای تامین با استادیوم دوم بدون حضور تماشاگر موافقت کرده و به این ترتیب امکان برگزاری بازی در استادیوم آزادی نیست.

وی افزود: الان هم ما اجرای عدالت، اصول اخلاقی و جوانمردی را انتظار داریم و خواستاریم. امیدوارم مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دقیقا طبق ماده ۵۱ آیین نامه انضباطی که بر اساس آن کلیه مقامات رسمی فوتبال کشور باید به اصول اخلاقی، یکپارچگی و جوانمردی پایبند باشند، رفتار کنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرحله 1/4 جام حذفی/ تساوی پارس‌جنوبی‌جم و استقلال در نیمه نخست/ شوک محبی به آبی‌پوشان با پنالتی از دست رفته!

ش آوریل 29 , 2023
نیمه نخست دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال(تاج) ایران با تساوی به پایان رسید. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های پارس جنوبی جم  واستقلال(تاج) ایران   در مرحله یک چهارم جام حذفی فصل 1401/1402 از ساعت 17:30 ام...