گردن کشی متهم اصلی جعل در فوتبال/ آقای تاج! لطفا شفاف سازی کنید

به گزارش مشرق، این روزها در فدراسیون و جامعه فوتبال انتشار یک نامه دبیرکل فدراسیون مبنی بر جعل باشگاه استقلال خطاب به حراست منتشر شد. در آن مقطع شاید باورکردنی نبود که یک باشگاه مانند استقلال، چنین اتفاقی را رقم زده باشد اما به نظر می رسد این ماجرا دارای ابعادی پیچیده و عجیب است که هنوز افشا نشده.

بعد از بازی دیروز استقلال برابر نساجی، علی خطیر مدیرعامل استقلال به یک باره سخنان عجیبی را مطرح کرد و به جای پاسخگویی به افکار عمومی، عنوان می دارد که "خیلی متاسفم برای یک مقام ارشد فدراسیون که بدون هیچ دلیلی اصلا به خودش جرات داده که یک نامه را با عنوان جعل از سوی باشگاه ما تولید کند! من واقعاً متاسفم که این اتفاق افتاده و با آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون هم صحبت کردم و قول داده که به جد این مسئله را پیگیری کند. " این حجم از گردن کشی از کسی که هم اکنون در مظان اتهام قرار دارد و موضوع نیز در ارکان قضایی فدراسیون در جریان است، طبیعی است؟ راستی، ماجرای جعل اسناد در پرونده شاهین بوشهر به کجا رسید که پای وی نیز در میان بود؟

گردن کشی متهم اصلی جعل در فوتبال/ آقای تاج! لطفا شفاف سازی کنید

حالا مدیرعامل استقلال توپ را به زمین مهدی تاج انداخته و عملا در مورد اتهام جعلی که وارد شده، موضوع را به رئیس فدراسیون حواله داده! به نظر می رسد باید تاج این بار نه تنها درباره پرونده شاهین بوشهر، در این باره نیز موضعی شفاف بگیرد ...

البته، مهدی تاج نیز اکنون باید پاسخ دهد که چگونه می شود که شخصی که در مظان اتهام جعل قرار دارد (منظور ما تائید این اتهام نیست)، با انتساب چنین موضوعاتی به وی، اینگونه راحت ارکان فدراسیون را زیر سوال می برد؟ چرا فدراسیون با ریاست مهدی تاج، در برابر آنچه در پرونده شاهین بوشهر روی داد، شفاف سازی نمی کند؟ آیا ارتباط خاصی میان خطیر و تاج وجود دارد که فدراسیون در قبال صیانت از ارکان و کیان خود، اینگونه به انفعال روی می آورد؟ الان رئیس فدراسیون باید در این باره واکنشی نشان دهد که چه اتفاقاتی در حال روی دادن است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکایت پرسپولیس از مدیرعامل استقلال

چ دسامبر 20 , 2023
به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد. او که انتشار نامه فدراسیون فوتبال را به عوامل باشگاه پرسپولیس نسبت داده، قطعا باید در محاکم قضایی پاسخگوی اتهامات خود باشد.علی خطیر شب گذشته گفت...