کیفیت استقلال از دیگر مدعیان سهمیه بالاتر است

به گزارش مشرق، پیروز قربانی درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازیکنان استقلال واقعا برای این پیروزی زحمت کشیدند و جای تبریک دارد، آن هم در شرایطی که بیش از 45 دقیقه 10 نفره بازی کردند. اجازه دهید وارد بحث فنی نشویم، چون برد ارزشمندی بود و به کادر فنی و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه تیم استقلال با این شرایط شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی خواهد داشت، گفت: درست است که استقلالی هستم اما صادقانه می‌گویم که کیفیت استقلال از تیم‌هایی که برای سهمیه آسیا می‌جنگند، بالاتر است. فوتبالِ تیم‌ها را در هفته‌های اخیر دیده‌ام و کیفیت استقلال به مراتب بالاتر از سایر تیم‌های دیگر است. امیدوارم این تیم سهمیه آسیا را کسب کند و در جام حذفی قهرمان شود. جام حذفی شرایط متفاوتی با لیگ دارد و استقلالی‌ها باید با هوش‌تر بازی کنند. قهرمانی در جام حذفی با کیفیتی که ارائه می‌کنند، دور از دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

استقلال جنگ نایب قهرمانی را برد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه کادر فنی چه راهکاری بیاندیشد که بازیکنان در باد این پیروزی نخوابند، تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است و مثل تیم‌های دیگر نیست که در باد این پیروزی بخوابد. بازیکنان استقلال این فصل به خاطر مسائل بیرونی خیلی تحت فشار بودند و روی عملکردشان تأثیر گذاشته بود. قضاوت‌های نادرستی در خصوص بازیکنان انجام شد، اما آنها بازیکنان با کیفیت و خوبی هستند. امروز مُد شده که هر تیمی ببازد، بگویند کمتر از تیم‌های دیگر خرج کرده اما اینها بهانه‌تراشی است. فوتبال یک فن است و بر اساس آن نتیجه کسب می‌شود. بازی‌های روز گذشته و امروز را دیدم و فن استقلال نسبت به تیم‌های دیگر بالاتر است.

قربانی با اشاره به اتفاقاتی که میان پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و هواداران در صفحات مجازی می‌افتد، گفت: امیدوارم روزی برسد که منطق را جایگزین تعصب بی‌جا کنیم. وقتی منطقی نگاه کنیم، ضعف‌ها شناسایی می‌شوند و می‌توانیم آنها را برطرف کنیم. در فوتبال ایران به دلیل اینکه منطقی به قضایا نگاه نمی‌کنند، مشکلات را نمی‌بینند. مسائلی که اتفاق می‌افتد، فقط وقت تلف کردن و در جا زدن است. نظر من به عنوان کارشناس فوتبال باید با آدم عادی فرق کند. من بر اساس منطق صحبت می‌کنم و اینطور نیست که صبح از استقلال انتقاد کنم و بعداز ظهر در بغل مدیرعامل باشگاه عکس بگیرم. استقلال باید مشکلاتش را خودش پیدا کند و بر اساس رفع آن نتیجه بگیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود

ی آگوست 2 , 2020
به گزارش مشرق، آرش رضاوند درباره اخراجش در بازی شب گذشته مقابل سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: کارت اولم مشکلی نداشت اما روی صحنه دوم نه موقعیت خطرناکی بود و نه به شکلی بازیکن حریف را زدم که بخواهد حرکتم خطرناک باشد.وی افزود: فوت...