کاپیتان استقلال به سپاهان نرسید؛ همای سعادت روی شانه‌ رضایی

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی در دو بازی اخیر استقلال با درد از ناحیه کشاله ران بازی کرده و او در روزهای گذشته به جای حضور در تمرینات گروهی به انجام تمرینات انفرادی و اختصاصی پرداخته است.

با توجه به حساسیت بازی استقلال و سپاهان، تلاش کادر پزشکی آبی‌پوشان این است که هر طور شده او را به این مسابقه حساس برساند.

با این حال، پیگیری خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن این بازیکن نتیجه نداده و او در حساس‌ترین بازی هفته اول دور برگشت لیگ برتر غایب خواهد بود.

با این حساب، به احتمال فراوان علیرضا رضایی، سنگربان شماره دو استقلال که فصل گذشته در چند بازی وظیفه حراست از قفس توری این تیم را بر عهده داشت، در اصفهان فیکس خواهد بود.

او در روزهای اخیر با جدیت و انگیزه فراوان در تمرینات شرکت کرده و مربیان استقلال سعی کرده‌اند که از نظر روحی او را آماده این مصاف کنند.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در اولین بازی خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف سپاهان خواهد رفت.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمانوف به‌محض باز شدن پنجره استقلال، فروخته می‌شود

س ژانویه 17 , 2023
به گزارش مشرق، عزیزبک آمانوف را باید بلاتکلیف‌ترین بازیکن استقلال دانست. بازیکنی که در اندیشه‌های تاکتیکی و فنی ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال جایی ندارد و در اغلب مسابقات این فصل سکو یا نیمکت‌نشین بوده است. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات باشگا...