کاپیتان استقلال(تاج) حذف شدنی نیست/ من وریا غفوری هستم!

وریا غفوری

کاپیتان کورد و مردمی تیم فوتبال استقلال(تاج) جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران این تیم دارد به طوریکه آن‌ها خواهان تمدید قرارداد او هستند.

به گزارش استقلال نیوز، پس از قهرمانی شگفت‌انگیز و بدون باخت تیم فوتبال استقلال(تاجدر لیگ برتر، از گوشه و کنار زمزمه‌هایی مبنی بر حذف کاپیتان وریا و کنار گذاشتن او از جمع آبی‌پوشان به گوش می‌رسد.

کاپیتان مردمی و محبوب استقلال که پس از سال‌ها تبعیض در دوران مسعود سلطانی‌فر توانست جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد حتی در بین هواداران رقیب هم از احترام زیادی برخوردار است.

قطعا خواسته تمامی هواداران استقلال تمدید قرارداد با وریا غفوری که هنوز از توانایی فنی بالایی برخوردار است، می‌باشد و مدیریت باشگاه و شخص سردار آجورلو بدون هیچ چون و چرایی وظیفه دارد قرارداد او را تمدید کند.

"من وریا غفوری هستم" قطعا حرف دل تمامی هواداران استقلال و فوتبالدوستان آزاده ایران عزیز است و تبدیل به یک مطالبه عمومی خواهد شد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

رونمایی شتابزده باشگاه از اولین خرید پیش فصل؛ سجاد شهباززاده به استقلال بازگشت!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال از سه‌شنبه فرآیند تمدید با بازیکنان آزاد را آغاز می‌کند

ش ژوئن 18 , 2022
به گزارش مشرق، بزرگ‌ترین دغدغه مدیران استقلال در وهله اول انتخاب سرمربی این تیم برای فصل‌ آینده است. پس از این انتخاب حفظ تیم دومین هدف مدیرانی است که برای لیگ بیست‌ودوم برنامه‌های زیادی دارند. آنها می‌خواهند کمترین خروجی را نسبت به سال گذشته داشت...