کامران منزوی: سکوت این روزهای من از بی‌جوابی نیست؛ اعضای هیئت مدیره نقشی در مدیرعاملی سعادتمند نداشتند

کامران منزوی

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در انتخاب احمد سعادتمند هیچ یک از اعضای فعلی و پیشین باشگاه استقلال نقشی نداشته اند و این تصمیم وزیر ورزش بوده است.

   

به گزارش استقلال نیوز، کامران منزوی عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال  در گفت‌وگو با تسنیم در مورد انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

  

* سکوت این روزهای من از بی‌جوابی نیست

سکوت من از بی‌جوابی نیست. با این وضعیتی که دنیا را فرا گرفته است و کسی از فردای خود خبر ندارد و دنیای فوتبال پیشرفته مخصوصاً اروپا حرکات خود را به سمت همدلی و همراهی و از آن مهم‌تر گذشت از منافع شخصی به خاطر دوام و قوام باشگاه‌ها و فوتبال برده‌اند، طرح برخی مسائل توسط عده‌ای و جواب دادن به آن کمکی به فوتبال ما نخواهد کرد، اما ذکر چند نکته ضروری است.


* از رفتن آقای فتح‌الله‌زاده، هم عصبی هستم و هم ناراحتم

بنده در استعفای خود از هیئت مدیره استقلال مصر بوده و منتظرم فرد جایگزین معرفی شود تا همین چند کاری که توسط من پیگیری و انجام می‌شد، روی زمین نماند. دوم من در انتخاب اعضای هیئت مدیره هیچ نقشی نداشته و ندارم و از رفتن آقای فتح‌الله‌زاده، هم عصبی هستم و هم ناراحتم.


* اعضای هیئت مدیره نقشی در مدیرعاملی سعادتمند نداشتند

وزارت ورزش و جوانان اصولاً در انتخابات اعضای هیئت مدیره یا مدیرعامل حداقل با بنده مشورت نکرده و نخواهد کرد و از این بابت از آنها ممنونم چون از نظر قانونی این حق مجمع است. درباره بازگشت آقای سعادتمند هیچ‌کدام از اعضای جدید و قدیم هیئت مدیره نقشی نداشته‌اند و بی‌جهت منتی بر سر ایشان گذاشته نشود. هر چه بود انتخاب مجمع بود و امیدوارم ایشان با توجه به سابقه خوب مدیریتی و ارتباطات مناسب و شناخت نسبی از اوضاع استقلال بتواند بر مشکلات ساختاری غلبه کند.


صلاح استقلال در سکوت من است

بدانند و بدانیم بنده در تحولات استقلال هیچ اثری نداشته و به دور از تسویه حساب‌های شخصی قضاوت عادلانه کنیم، پس پیش‌داوری نکنیم که بنده دنبال حضور آقای سعادتمند بوده‌ام تا فلان شود و بهمان. هر چه در این یک سال حرف شنیدم و سکوت کردم از بی جوابی‌ام نیست، بلکه صلاح استقلال در سکوت من است.

 اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: من با اکثریت آرا مدیرعامل استقلال شدم؛ به دلیل کرونا پیگیری مشکلات کمی سخت‌ است!

پینگ پُنگ بازی وزیر ورزش/ مدیرعاملی سعادتمند با تشکیل جلسه دو نفره؛ سلطانی فر از جان استقلال چه می خواهد؟

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وقتی وزارت ورزش به جای خلیل‌زاده تکذیب می‌کند+صوت

د مارس 30 , 2020
به گزارش مشرق، بعد از جدایی علی فتح الله زاده از باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان در تدارک جایگزین وی به عنوان مدیرعامل برآمد. از آخرین روزهای سال گذشته بحث حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید در این باشگاه مطرح شد.  در همان روزها وز...