کارشناس داوری: گل اول استقلال خطا بود

به گزارش مشرق، حسین عسگری در مورد قضاوت دیدار استقلال و پیکان اظهار داشت: در دقیقه ۲۰ استقلال با ضربه آرمین سهرابیان به گل رسید که این گل به درستی مردود شد زیرا سه بازیکن این تیم در شرایط آفساید بودند.

وی افزود: در دقیقه ۱۸ زبیر نیک‌نفس در زمان تکل زدن روی پای بازیکن پیکان خیلی باهوش عمل کرد اگر در همان حالت ابتدایی خودش تکلش را ادامه داده و خود را کنترل نمی‌کرد قطعاً باید اخراج می‌شد اما با کنترل پایش برخورد سبکی با بازیکن حریف داشت. داور در این صحنه خطا اعلام نکرد اما باید ضمن اعلام خطا به سود پیکان به نیک‌نفس کارت زرد می‌داد.

کارشناس داوری گفت: روی صحنه گل اول استقلال آرمان رمضانی نزدیک بود پیراهن بازیکن پیکان را از تنش در بیاورد به همین دلیل داور باید خطایش را اعلام می‌کرد زیرا مدافع پیکان با این حرفت نتوانست ضربه سر بزند و پس از عبور توپ از این دو بازیکن آرمین سهرابیان گل استقلال را به ثمر رساند که این گل باید خطا اعلام می‌شد. تصمیم کمک داور برای اعلام گل به سود پیکان هم درست بود زیرا مهاجم این تیم در آفساید قرار نداشت.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کنایه نکونام به عنایتی پس از شکست پیکان

ش دسامبر 30 , 2023
به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: در ابتدا این برد را به هواداران و تیم تبریک می‌گویم. قبل از صحبت‌هایم از هواداران تشکر می‌کنم که از روز اول من و تیم را با حضور و حمایت‌شان شرمنده کردند. کلی از باشگاه ...