کارت زرد به موقعی که مدافع استقلال گرفت

به گزارش مشرق، مدافع برزیلی استقلال که در مصاف مقابل آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کرد چهار اخطاره شد تا مشکلی برای همراهی استقلال در بازی دربی را تهدید نکند.

برخی نزدیکان به تیم استقلال هم در این باره اعلام کردند که ظاهراً سیلوا کارت زرد را مخصوصاً دریافت کرده تا حضورش در دیدار با هوادار بابت محرومیت در دربی او را تهدید نکند.

سیلوا پیش از این هم تجربه حضور در دربی را داشته و با جو این مسابقه آشناست. او در روزهای اخیر نیز به هم‌تیمی‌هایش گفته برای بازی در دربی در حضور تماشاگران استقلال و پرسپولیس بی تابی می‌کند و امیدوار است یک بازی زیبا را همراه با هم تیمی هایش پشت سر بگذارد.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۳۰ روز یکشنبه هفته آینده سوم اردیبهشت در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. بازی رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راهکار ویژه بانک شهر برای پرداخت بدهی‌های استقلال

چ آوریل 19 , 2023
به گزارش مشرق، جلسه مدیران باشگاه استقلال در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مالی این باشگاه و تأمین منابع جهت پرداخت بدهی‌های مختلف برگزار شد. در این جلسه حجت کریمی، پرویز مظلومی و علی امیری از کادر مدیریتی باشگاه استقلال، حسین ق...