چند خبر کوتاه از استقلال/ یزدانی و غلامی در انتظار تایید مجیدی؛ میزبانی استقلال در آسیا هم‌چنان نامعلوم!

اخبار کوتاه

کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر بر مواضع خود مبنی بر نامشخص بودن میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان تاکید کرد! 

به گزارش استقلال نیوز، از کارشکنی  AFC علیه تیم های ایرانی تا مشخص شدن داور بازی استقلال مقابل الشرطه عراق و آخرین اخبار پیرامون پرافتخارترین تیم ایران را در ادامه مشاهده می کنید: 

* تیم داوری دیدار استقلال و الشرطه اعلام شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تیم داوری از کشور اردن این بازی را سوت می زنند. احمد العلی، داور وسط خواهد بود. محمود ابوطاهر و عبدالرحمن ناجی دو کمک او هستند. علی رضا از کشور لبنان نیز داور چهارم این بازی است.

یزدانی و غلامی در انتظار تایید مجیدی 

سیاوش یزدانی و عارف غلامی باید تمرینات بدنسازی را پشت سر بگذارند‌ و در صورتی که این دو بازیکن به آمادگی بدنی برسند برابر الشرطه به میدان می‌روند، در غیر این صورت در این دیدار هم غایب خواهند بود‌.

* میزبانی استقلال در آسیا هم‌چنان نامعلوم!

میزبانی تیم های ایرانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین شماره مجله‌ی لیگ قهرمانان ضمن انتشار زمان، مکان و برنامه‌ی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر مکان بازی تیم‌های ایرانی در دور برگشت را "نامعلوم" اعلام کرده است.

* کرار جاسم بازی با استقلال را از دست داد

سایت عربی کوره نوشت: الشرطه در نخستین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت. کرار جاسم هافبک عراقی الشرطه که سابقه حضور در استقلال را هم دارد به این دیدار حساس نخواهد رسید. علاء بحر العلوم مدیر باشگاه الشرطه تاکید کرد که کرار به خاطر آسیب دیدگی این دیدار را از دست داد. او هم‌چنین اعلام کرد که دیدار برابر استقلال 2 ساعت زوتر شروع خواهد شد که این به خاطر سردی هوا در شهر اربیل عراق است و کنفدراسیون فوتبال آسیا با این تغییر موافقت کرده است.

 * برنامه سفر استقلالی‌ها به عراق مشخص شد

بر اساس برنامه ریزی انجام شده بازیکنان استقلال روز شنبه ساعت ۱۳ در زمین مجموعه انقلاب یک جلسه تمرینی پشت درهای بسته برگزار خواهند کرد. سپس برای پرواز به اربیل عراق راهی فرودگاه می‌شوند و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پرواز اختصاصی راهی کشور عراق می‌شوند.

 * شیخ دیاباته به شایعات پایان داد

شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال صبح امروز در کلینیک باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا با رد شایعات مراحل درمانی خود را زیر نظر دکتر نوروزی ادامه دهد.

شیخ دیاباته

اخبار رسمی استقلال


مطالب مرتبط:

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاداش‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

ش فوریه 8 , 2020
به گزارش مشرق، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از این هفته آغاز می‌شود و چهار تیم پرسپولیس، سپاهان، شهرخودرو و استقلال نماینده‌های فوتبال ایران در این فصل از رقابت ها هستند که باید از این هفته برابر حریفان‌شان به میدان بروند.    کنفدراسیون...